Vriendin van me at vroeger ontzettend veel mango en wortelen, maar ze heeft nu oranje handen (stoffen zaten nog in haar lichaam, weet niet precies hoe het werkt). Ook raar.
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
En al dat fruit, fruit is ook verslavend haha Lekker pruimen, aardbeien, meloen, druiven!, mango...
(druk,druk,druk)
van mij. Hier gaat alles goed
Ben niet zo bezig met afvallen, zit nu rond de 60 kilo en dat vind ik prima
Zit lekker in m'n vel en dat is het belangrijkste!
Met als klapper op de vuurpijl zondag 11 mei een gala in Berlijn! We gaan donderdag ervoor er al heen om lekker beetje Berlijn te bekijken
Heb er nu al zin in!!
Was veel te laat. Erg irritant. Ben nu erg moe, morgen nog zo'n chaotische dag, moet even kijken of ik woensdag zoals gewoonlijk vrij ben, of dat ik toch nog kom om het een en ander op te lossen. Eigenlijk vind ik die hectiek best leuk. Chubby schreef:Biogarde is een gezonde yoghurt/ kwark. Veel eiwitten die je spieren ondersteunen na sporten, maar heel weinig kcal.. En het zou je spijsvertering en weerstand goed steunen door de goede melkzuren en bacterien..
(en dan vooral de pitloze
) 

Om 7u gegeten, maar nu een lege maag. Avondeten was salade met gerookte kipfilet en walnoten en aardappels. Zo maar een kiwi eten en een paar koppen thee. Annetje schreef:Vandaag:
o: brinta
t: /
l: 3x boterham met boter
t: appel, pakje sultana
t2: 2x kanjer stroopwafel
d: rijst met roerbakgroenten, tomato frito en rulgehakt (vegetarisch)
t: appel, prins koek
Beweging: half uur hardlopen, 1 uur paardrijden

[HAW] Springwedstrijd houten
Dom van meneer McDonald..
Lekker stevig na het sporten, en weliswaar veel kcal maar voor m'n gevoel wel gezonder dan chips

benangelique schreef:kaa uuu teee
heb met mijn stomme kop een mcflurry op en omdat mijn lievelingssmaak crunch eruit is vond ik hem nog niet eens lekker ook.
Heb ik ook weleens gehad: dan is je favo koekje er niet, neem je wat anders omdat je PERSE wilt en dan geniet je er niet eens van.

)

) boterham