LittleAnn schreef:Ik heb gisteren na de dansles nog een milkshake en een donut van de mac opgegeten... Ik baal er zo van dat ik me niet aan mijn schema kan houden!!! En dat gaat de rest van het weekend ook niet goedkomen ben ik bang, moet ongesteld worden en moet het hele weekend aan mijn werkstuk werken, ben alleen thuis...Ik ga geen planning maken, ik hou me er toch niet aan...
*dipje* Ik baal zo van mezelf!!! Gisteren toen ik les moest geven zag ik mezelf in de spiegel en het bevalt me gewoon echt niet meer!
hier een ontzettend grote oppeptalk:
JE KAN HET! JE WEET DAT JE HET KAN! WE GAAN SAMEN HET HELE WEEKEND HUISWERK MAKEN EN ELKAAR STEUNEN! EN DAN OOK NOG DE STEUN VAN DE ANDERE MEDEBOKKERS, HET GAAT HELEMAAL GOED KOMEN! WE ZIEN ER STRAKS VAN DE ZOMER WEER HELEMAAL OP EN TOP UIT MET Z'N ALLEN, EN DIT WEEKEND MAG DAT NIET VERPESTEN! EEN MILKSHAKE EN DONUT KAN VOOR ÉÉN KEER, MAAR NU GAAN WE HET GOED DOEN!!!
jeh right... geloof je het? 
Maar één ding is zeker, ga nou niet van je zelf balen, gewoon denken dat je het dit weekend wel kan, en als er iets slechts naar binnen floept, foutje! Maar je kan toch gewoon de slechte dingen in 1 tas gooien en die ver weg in bijvoorbeeld de kelder zetten? Heb ik ook gedaan, helpt wel hoor. En anders kom je gewoon op bokt als je wat wilt pakken 
Ik heb net gesport, ging wel redelijk. Was een lesje callenetics. Morgen misschien een uurtje spinnen als ik tijd heb. Ligt eraan hoe ver ik ben met m'n huiswerk. Nou fijne dag allemaal, en ik kom vandaag nog wel een aantal keer buurten