Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
dancertje schreef:Manonx en claudia98 pak even jullie tips samen:
run je decoratie wat dunner uit dan word het mooier en als je je biscuit gebakken hebt draai hem om dan heb je een mooie rechte kant boven.
en verder goed blijven oefenen
Kinke schreef:voor de liefhebbers heb ik even een album aangemaakt. Onderaan de foto zie je de nieuwprijs en verkoopprijs excl. verzendkosten. Wil je meer boeken samen, stuur me dan ff een pb-tje met de prijs die je in gedachten hebt. Alles in goede staat (koekjesfee boek heeft in het voorste blad een vouw, zie de foto). De taal waarin het boek geschreven is staat er ook bij vermeld. Wat bijzonderheden over de boeken: Petra Achtien, een echt beginnersboek, vooral gericht op bakken, vullen, de techniek van bekleden, kleuren van marsepein/fondant en tips over kleur, vorm etc. Lindy Smith, o.a. de topsy turvy, niet voor de echte beginner. Paris Cutler, duidelijke handleiding, inclusief voorbeelden van superleuke cupcakes, originele ontwerpen als teenslipper, bbq, laars.
Motivtorten, 20 verschillende ontwerpen. Superduidelijk uitgelegd met zeer veel stap-voor-stap foto's. In het Duits maar goed te begrijpen als je geen ster bent in de Duitse taal. Veel geboetseerde dieren/mensen. Koekjesfee, het beginnersboek als je het nog niet hebt aangedurfd om koekjes met royal icing te versieren. Ook in dit boek cupcakes en taarten voor beginners. Alle boeken geven verschillende recepten voor cupcakes en taarten en vullingen. Ik heb van de voorkant een foto gemaakt met daarna 2 foto's van de inhoud van ieder boek.
http://www.mijnalbum.nl/Album=ARJMVILB#6VS8NWZH