Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
.
. Daar kun je voor 50,- p.p. een sushi workshop doen, ik denk op het WTC in Amsterdam. Misschien heeft iemand daar iets aan?
En die foto's op de vorige pagina zagen er ook goed uit! Yv_ schreef:Gister met de meiden van stal bij Yami Yami in Rijswijk geweest. Niet zo bijzonder, wel errug gezellig en supervriendelijk personeel! Beneden is een lopend buffet-eet iets en boven dan sushi... Kon het niet, meestal áls we al naar Rijswijk gaan, gaan we naar Moshi. En ja, die zit er letterlijk naast.
secricible schreef:Yv_ schreef:Gister met de meiden van stal bij Yami Yami in Rijswijk geweest. Niet zo bijzonder, wel errug gezellig en supervriendelijk personeel! Beneden is een lopend buffet-eet iets en boven dan sushi... Kon het niet, meestal áls we al naar Rijswijk gaan, gaan we naar Moshi. En ja, die zit er letterlijk naast.
Probeer akihito eens in sushi, die is nog lekkerder vind ik dan moshi!
. Die hompen zijn zo idioot groot dat ik ze nauwelijks in 1 keer naar binnen kan werken en dus of echt met een mondvol zit letterlijk ":'), of de sushi in 2en moet bijten, wat ook geen succes is.
en dan geloof ik dat ii even ga afkicken, wel even genoeg geweest
maar zijn niet geweest. Stond file en we konden het niet vinden en toen was het al bijna half negen
maar super lekker gegeten toen we het uiteindelijk gevonden hadden
Keet schreef:Dat was al twee weken terugmaar zijn niet geweest. Stond file en we konden het niet vinden en toen was het al bijna half negen