Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

merk wel dat ik tijdje niet heb gereden. Ik doe namelijk iets verkeerd in de galop. Ze is mega snel
nouja heb haar ook tijdje niet bereden. Want draf en stap gaat echt wel goed volgens mij! Heb zelfs stukje gedraafd in het bos
waren maar 3 stappen (we gingen uitstappen in het bos) maar ging wel goed
langszaam opbouwen (moet haar ook leren vertrouwen in het bos, zie daar echt niets meer alleen maar kleurtjes). 

Maar moet zeggen dat ik het soms wel lastig vind nog hoor, om bij een ander te doen
Maar oefenen is altijd goed

straks maar weer poging doen tot nagels lakken..
. En bij jouw? Volgens mij heb je het erg druk zover ik heb gelezen? Ik ook moet ik zeggen..
merk dat we steeds een sterkere band krijgen. Iemand zei ook, toen ze zo snel (na mijn idee tenminste) galoperen, het er uit zag of dat ze het gewoon super leuk vond om te galoperen met mij (???). Ze zei dat ze dat aan haar oren en uitstraling ofzo kon zien, niet helemaal mee gekregen
als je zo'n lief/trouw paardje hebt als Madeira... Natuurlijk, het is een paard en kan ergens van schrikken
maar ze rent dan 3 stappen en staat gelijk weer stil. Lief dier
)

Niet het leukste werk, maar verdient erg goed

maar heb het idee dat op het moment dat mijn ouders niet meer iedere stemmingswisseling, geizchtsuitdrukking en beweging zien die ik maak, het allemaal een stuk makkelijekr zal gaan, want nu denken ze werkelijk overal wat achter en als het even kan zullen ze het negatief bekijken wbt Niels, terwijl ik juist het idee heb dat het gewoon goed gaat op het moment (en hij ook)