Vandaag Madeir bereden. Ging goed merk wel dat ik tijdje niet heb gereden. Ik doe namelijk iets verkeerd in de galop. Ze is mega snel nouja heb haar ook tijdje niet bereden. Want draf en stap gaat echt wel goed volgens mij! Heb zelfs stukje gedraafd in het bos waren maar 3 stappen (we gingen uitstappen in het bos) maar ging wel goed langszaam opbouwen (moet haar ook leren vertrouwen in het bos, zie daar echt niets meer alleen maar kleurtjes).
fijn dat het zo goed ging Paulien Hoe gaat ie verder met je? heb met het vluchtig doorlezen iets meegekregen dat het best goed met je gaat op het moment of niet? Of heb ik dat echt helemaal verkeerd gelezen? Kan ook makkelijk, heb echt maar heel globaal en snel doorgelezen
joh, tegen de tijd dat ik mooie nagels heb, kun jij allang meesterwerken maken bij anderen
ga wel weer een poging wagen tot stoppen met bijten straks maar weer poging doen tot nagels lakken..
Madeira_
Geplaatst: 04-04-09 19:41
Ingrid, gaat hier prima . En bij jouw? Volgens mij heb je het erg druk zover ik heb gelezen? Ik ook moet ik zeggen..
Met mij en Madeir ook merk dat we steeds een sterkere band krijgen. Iemand zei ook, toen ze zo snel (na mijn idee tenminste) galoperen, het er uit zag of dat ze het gewoon super leuk vond om te galoperen met mij (???). Ze zei dat ze dat aan haar oren en uitstraling ofzo kon zien, niet helemaal mee gekregen
Laatst bijgewerkt door Madeira_ op 04-04-09 19:42, in het totaal 1 keer bewerkt
ukje
Geplaatst: 04-04-09 19:41
Wel goed van je paulien dat je het gewoon doet. Ik en bosritten gaan niet samen
Noor tuurlijk wel als je zo'n lief/trouw paardje hebt als Madeira... Natuurlijk, het is een paard en kan ergens van schrikken maar ze rent dan 3 stappen en staat gelijk weer stil. Lief dier
dat scheelt idd wel, Paulien, dat ze er niet echt vandoor schiet! kan me voorstellen dat je in jouw situatie nog 100x meer vertrouwen moet hebben in je paard om op buitenrit te gaan!
Ja hier ook alles okee hoor, lekker druk idd en probeer er nog een baantje bij te krijgen zodat ik helemaal geen vrije tijd meer over hou
Is het niet eerder een idee om in therapie te gaan samen met je ouders en je vriend hoeft maar één gesprek of twee gesprekken te zijn en maakt een wereld van verschil.
ze moeten gewoon allemaal evne normaal doen en niet mij overal tussenin plaatsen Heb ook tegen ze gezegd dat vanaf maandag iedereen weer gewoon gaat doen, dat Niels gewoon weer bij ons thuis gaat komen en dat ze gewoon weer even normaal gaan doen
op zich is het relatief rustig op dit moment hoor, er wordt gewoon niet over gepraat maar heb het idee dat op het moment dat mijn ouders niet meer iedere stemmingswisseling, geizchtsuitdrukking en beweging zien die ik maak, het allemaal een stuk makkelijekr zal gaan, want nu denken ze werkelijk overal wat achter en als het even kan zullen ze het negatief bekijken wbt Niels, terwijl ik juist het idee heb dat het gewoon goed gaat op het moment (en hij ook)
Sorry, niet bijgelezen. Maar wilde jullie wel een snelle en korte update geven wat betreft m'n hond. Ze is er nog steeds. Gaat, heel, heel langzaam vooruit. Staat nu eigenlijk stil. Maar in laten slapen kunnen we niet, sowieso paar daagjes nog aankijken. Want nu staat ze stil, maar wie knapt ze de komende dagen nog wat op. Afwachten nog steeds. Maar heb wel weer een klein beetje meer hoop.
'Stil staan' is inderdaad niet goed. Volgens da DA heeft ze overigens ws. een hersenbloedinkje oid gehad. Ze kan wel weer staan en klein stukje lopen. Maar ze ligt eigenlijk de hele dag alleen maar in haar mandje. Zo kennen we haar niet.
Thanks iig meiden. Ik ga eventje bijlezen zo.
Wendy15
Geplaatst: 04-04-09 20:15
Jeetje sanne, dat is niet niks Hoop dat ze snel opknapt
Nog dames hier die vanavond ook XXX gaan kijken? Vin Diesel