T: Appel
L: 2 BB met kaas en 2 BB met pindakaas.
T: 2 wasa volkoren knackerbrod met 2 gebakken eitjes.
A: 200 gram gebakken aardappelen en Hollands Pannetje met prei en champignons.
Gecondoleerd Eline, wat een vervelend nieuws..

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Bhriseis schreef:En dan ging ik ook nog eens snoeien in de koolhydraten![]()
Hoe gaat het met jouw eten vandaag Phor? Laat Mini-phor nog steeds zijn of haar willetje gelden?
Mooi zo Plien
Horse_xx schreef:KarinvdM schreef:Ga jij dan wat anders eten omdat een ander dat ook eet, zonder dat je eerst kijkt waarom? Dat vind ik wel wat apart... Op Google is genoeg te vinden over allisonbrood.
Ik had er over gelezen in dit topic en zag het in de supermarkt liggen vandaar
xsarinax schreef:ik probeer ook gezonder te leven. maar ik weet niet waar ik moet beginnen en hoe ik het door moet zetten. ten eerste lust ik kwa beleg niet meer dan hagelslag pasta of een plakje ham. dit heb ik dan s'morgens als ontbijt en s'middags weer. verder als ik thuis kom heb ik een uur gefietst en ben ik op! dus eet ik weer 2-3 koekjes. en sinds dit jaar (goede voornemens) elke dag een appel. die ik vorig jaar 1x in de maand zag. maar goed heeft iemand nóg ideeën hoe ik dit moet doen?
Eliine schreef:Planning:
O: 60 gr havermout, 50 gr zomerfruit DV, 150 ml sojamelk + water, 15 gr lijnzaad, 10 gr chia zaad, 10 gr tarwezemelen.
T: eiwitshake
L: spelt-groentebrood (van mn werk, zooo lekker, 100% spelt en biologisch) + grote kop biologische pompoen/linzensoep + 1 rozijnennotenboterham met 30+ kaas
T: groene-smoothie van spinazie, mango, banaan en mss avocado + volkoren cracker met bio-pindakaas
A: Citroenrisotto van quinoa (dus geen risottorijst maar quinoa, werkt echt heel goed) met champignons, groentebouillon en parmezaanse kaas
T: boekweit/amandelmeel/spelt-pannenkoekjes met zelfgemaakte kersen/vanille-jam en beetje slagroomijs
D: water en thee
B: Killer Abs level 2, stal en paddock uitmesten, 3 pony's trainen (grondwerk, longe)
Venthe schreef:O: 200 ml magere yoghurt, 5 el ontbijtmix. Kop koffie met scheutje halfvolle koffiemelk
T: 4 gedroogde abrikozen
L: 2 volkorenboterhammen met 2 plakjes rookvlees en 4 schijfjes komkommer, 1 sneetje volkorenroggebrood, dun laagje halvarine, halve plak 30+ kaas en 3 schijfjes komkommer. Kop thee
T: Peer, pakje lu crackertjes
A: zelfgemaakte lasagna, gehakt, eigen tomatensaus, ui, feta, mozarella, rijk gevulde salade erbij
T: schaaltje vanille vla
B: gewandeld met paard en de stal gedaan,30 day shred level 1
xsarinax schreef:ik probeer ook gezonder te leven. maar ik weet niet waar ik moet beginnen en hoe ik het door moet zetten. ten eerste lust ik kwa beleg niet meer dan hagelslag pasta of een plakje ham. dit heb ik dan s'morgens als ontbijt en s'middags weer. verder als ik thuis kom heb ik een uur gefietst en ben ik op! dus eet ik weer 2-3 koekjes. en sinds dit jaar (goede voornemens) elke dag een appel. die ik vorig jaar 1x in de maand zag. maar goed heeft iemand nóg ideeën hoe ik dit moet doen?
NeverGiveUp schreef:xsarinax schreef:ik probeer ook gezonder te leven. maar ik weet niet waar ik moet beginnen en hoe ik het door moet zetten. ten eerste lust ik kwa beleg niet meer dan hagelslag pasta of een plakje ham. dit heb ik dan s'morgens als ontbijt en s'middags weer. verder als ik thuis kom heb ik een uur gefietst en ben ik op! dus eet ik weer 2-3 koekjes. en sinds dit jaar (goede voornemens) elke dag een appel. die ik vorig jaar 1x in de maand zag. maar goed heeft iemand nóg ideeën hoe ik dit moet doen?
Kipfilet en hummus zijn dingen die ik echt niet kan missen als beleg!
Die kan je ook goed combineren, met tomaat, komkommer
Kipfilet met komkommer, kipfilet met tomaat, hummus met tomaat of komkommer.
Ook alfalfa is heel gezond en kan je er zo boven op gooien.
Daarbij kan je kijken of je met ontbijt óf lunch tijd hebt om iets anders te maken?
Pannekoekjes met kaneel, een fruitsalade of een omeletje?
Venthe schreef:Dus nu moet ik gaan opletten dat ik straks niet ga snaaien
Aangezien ik nogal een emotie eter ben (slecht excuus I know) en het de laatste even niet helemaal lekker gaat allemaal is het op het moment een beetje lastig om nette lijstjes te produceren. Gelukkig zijn ze nog niet dramatisch