Ik vind pinterest leuker, zit meer achtergrond bij, je bent sneller bij recepten achter de foto's. Instagram is vooral foto's delen. En welke.nl is dan weer een Nederlandse versie van pinterest. Vind ik zelf ook erg leuk!
Ik gebruik pinterest sindskort ook voor mijn werk. Kan ik, terwijl ik werk, leuke ideeën zoeken
Ik zoek een bepaald bakrecept die op Bokt gestaan heeft. Ik hoop dat jullie mij misschien kunnen helpen. Het gaat om een taart recept met coockie dough en chocola. Er stond ook een foto bij. Het lijkt me zo lekker om te maken dus vandaar dat ik die zoek. Wie o wie kan me helpen?
Hmm wil gaan bakken maar weet niet wat. Heb sowieso in huis: citroensap, zelfrijzend bakmeel. Cakecups. Chocolade druppels(puur en wit). Cacaopoeder. Eieren.
Hmm kom zo op een cake uit maar heb daar niet echt zin in.
Donderdag heb ik een Oriflame party en ik wil graag wat lekkers maken voor bij de koffie. Hebben jullie misschien ideeen ? Niet te moeilijk en te duur
Groetjes Nienke
FuGeLiCu
Geplaatst: 15-05-14 07:39
Heeft iemand hier misschien dé tip om te zorgen dat je wolkencake niet inzakt in het midden na het bakken? Dit weekend wil ik even simpel iets uit een pak maken en wolkencake is heerlijk! Heb alleen nu al 2x gehad dat het met bakken mooi rijst en als het even uit de oven is, zakt het midden weer in
@Winsel: Misschien muffins, of een plaatcake/gebak, hartige taart? Of ook een wolkencake proberen!
Dat kan aan je eigen oven liggen. Een goede oplossing is om het blik bij het uithalen meteen om te keren en 'hangend' af te laten koelen. Dus even een constructie bouwen zodat je de randjes van het cakeblik kan ondersteunen
Dan is ie idd misschien nog niet compleet gaar van binnen Ik zou 'm dan nog even laten staan voordat je allerlei toeren uit gaat halen met de cake op zijn kop hangen
FuGeLiCu
Geplaatst: 15-05-14 12:38
Ik zal dan in elk geval even kijken op het pak welke temp ik altijd gebruik (of dat ook elektrisch is). En dan denk ik ook maar dat ik hem even laat afkoelen in de oven. Dat op de kop vond ik ook wel wat enthousiast idd
ik ben altijd in de war met wat voor oven ik heb haha. mijn vriend en ik hebben een elektrische en mijn ouders een hete lucht. laatst maar even het verschil opgezocht haha
Ik was zo lekker op dreef met het leren en proberen van verschillende baksels, maar sinds ik zwanger ben moet ik er echt niet aan denken. Hopelijk duurt de afgunst niet lang meer kan ik weer aan de slag!