Oh ja die bifiworstjes, op de een of andere manier kan ik die niet meer hebben. Ik heb in de vorige periode er best veel gegeten en ik vind ze dus nu echt niet meer lekker....jammer is dat, want die was altijd makkelijk mee te nemen!
Zijn makkelijk ja, dus vandaag heb ik khd arm gemaksvoedsel mee naar het werk
Mrijn
Geplaatst: 01-08-11 10:12
Whaaaahhhh Daf, kun je wel ! Hoewel, op die eerste foto zie ik een hoop lekkers dat ik ook zou mogen. Maar die tweede foto
Q: spannend morgen! Het zou toch wel een stunt zijn als je nu zonder insuline kunt!
Anna: Heel veel plezier in Mexico!
MJ: welkom! Woon je in Frankrijk of ben je met vakantie? In dat laatste geval zou ik lekker genieten van het heerlijke Fransje eten (met name de patisserie ) en je inlezen op het forum. Kun je na de vakantie goed van start. Als je wil, heb ik nog wel Southbeach boeken voor te te koop.
Ik ga morgen weer wegen, maar heb nu ietsjes zwaarder dan voor het weekend. Jammer, maar niet zo raar. Hoewel ik niets heb gegeten dat niet past binnen het dieet, heb ik wel veelmeer ervan gegeten. Het zal dus vooral darmvulling zijn. Vandaag maar even rustig aan doen. Ik had zaterdag trouwens een kinderverjaardag waar ik een beetje tegenop zag, maar dat bleek onterecht! De helft van de mensen deed Atkins en de gastvrouw zat zwaar aan de cambridgeshakes De kinderen zijn zich te buiten gegaan aan zoetigheid en de rest aan plakjes worst, gerookte visjes enzo Gister onverwachts op het strand terecht gekomen en daar kipvleugeltjes gegeten. Ik had ook nog een bakje met kaaskoekje mee dus ben niets tekort gekomen.
Mijn planning:
O: 200gr kwark T: amandelmuffin met aardbeienroomkaas L: stukje gehaktpizza met tzatziki T: courgettekoekjes D: Bloemkoolroosjes met pastasaus, veldsla en tomaatjes
Hmm, en dan heb ik ook nog een lijnzaadbroodje en filet amaricain bij me...Beetje overdreven misschien...
Roomkaas met wat geprakte aardbeien, vanille en zoetstof. Heerlijk! Wat ook heel lekker is, is roomkaas met citroenessence, wat geraspte citroenschil en zoetstof
Wel eten! Ik had ook geen trek maar zit een plakje oude kaas weg te werken. Heb zo een afspraak en ga daarna door naar de apotheek dus ben voorlopig nog niet thuis....
Ik heb ook geen zin in eten! Heb om 9u mijn kwark op en kan straks alweer gaan lunchen. Ik laat het hier maar bij, ga me niet misselijk eten. Ik denk dat ik sterk ga zijn en die muffin met aarbeienroom in de vriezer leg tot morgen. Ik heb net even geproefd en het is echt schandalig lekker, eigk veels te lekker voor een maandag.
Ik heb net 100 gram optimel kwark op. En nu maar weer een kop thee!
daffodil
Geplaatst: 01-08-11 11:32
Grappige is dat ik ook geen trek had ,maar toch smaakt het! En ik wil niet straks ineens in de auto slap worden van het niet eten, want daar heb ik wel echt veel sneller last van dan dat ik normaal had. Als ik te lang wacht met eten, voel ik dat gelijk!
Voor naar het werk of als tussendoortje of hoe bedoel je precies?
Zooist, boterhamzakje?
fokfanaat
Geplaatst: 01-08-11 12:19
baby bel altijd handig.
denice
Geplaatst: 01-08-11 12:21
Haha ja die bakjes heb ik wel, maar wat zal ik er eens indoen! Een ei kan ik denk ik beter ongepeld meenemen.. Een salade kan zo klef worden vind ik! Die bifiworstjes zijn een idee, kaas gaat misschien zweten?
Mrijn
Geplaatst: 01-08-11 12:22
Mee waarnaar toe? Ik neem altijd een klein koeltasje mee naar mijn werk met allemaal kleine bakjes erin. Bakje kwark, 2 opgerolde flensjes met citroenroomkaas, 2 opgerolde omeletten met sla, bifiworstjes, blokjes kaas, MUM zoet of naturel met roomboter en kaas (of zoals ik nu aan het eten ben met filet americain en ei ), tupperware met een restje gehaktpizza, 4 courgettekoekjes in alufolie. Wat niet dus eigenlijk
050206051012
Geplaatst: 01-08-11 12:22
Heb je een koelkast op je werk? Ik neem ook vaak omelet mee in aluminiumfolie, lekker! Of soep, maar dan moet je wel een magnetron hebben op het werk. Komkommer e.d. kan natuurlijk altijd, net als kwark, mits je een koelkast hebt.