[HK]Met een warme choco in de hand, gaan de koekjes aan de k

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

AniekR

Re: [HK]Met een warme choco in de hand, gaan de koekjes aan de k

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-08 00:39

Imre schreef:
Hij ging daar vast niet naartoe op vakantie, Karin. Clown

Hihi hij wou nog even goed bruin worden, nee hij is militair idd Knipoog

Pivanti

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-08 00:58

Ukje, oke op die manier Lachen

Ellen, oja je had pfeiffer Fijn dat je lekker gereden hebt Lachen Altijd leuk als je broeken losser gaan zitten Haha!

Karin, wat balen zeg!

Aniek, zo dat is een aardig reisje!

Sizz, klinkt heerlijk daar! Lachen

Ben net thuis van de verjaardag van mn zusje.. morgen weer vroeg op... werken van 7.20 tot 18u... (normaal 6.50 dus scheelt weer haha Knipoog )

ukje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-08 10:01

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-08 10:45

Mensen blijven geloven omdat het werkt, met excusen als ik kan niet geloven dat met zo weinig binnen zo goed kan functioneren. Dus moeten het echt wel de juiste voedingsstoffen zijn die ik binnenkrijg. Praten ze goed wat ze weten dat fout is. Want ons brein kan niet tegenstrijdig zijn daarom maken ze het positiever.

Ik zit in ondervoeding al een tijdje soms net niet, en ik voelde mij hiervoor echt zo fris als een hoentje. Alleen nu de benen maar die zijn al beter maar kan nog altijd super functioneren.
Maar ik ga echt niet afleiden dat ik genoeg binnenkrijg... En ik weet dat de kans dat ik hierdoor minder lang leef groot is, of de kans is er sowieso maar sluit mijn ogen daar niet voor.

Verder toch even op de weegschaal gestaan (het is bijna kerst excuus Vork ) -600 gram das wel netjes. Nog drie kilo en ik zit waar ik gestart ben Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij!

En verder bijna kerst, als jullie patroon niet zo goed is dat geeft niet. In het nieuwe jaar beginnen we gewoon teu!

xingridx

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-08 10:56

teu? is dat belgisch? Haha! lekker dat er weer wat af is Katia Haha!

En bij Ellen ook wat af Haha!

Sizzy heeft het nog goed naar dr zin down under, heerlijk hoor!

Aniek, fijn dat je broer weer terug is Ja

Karin, rot die lekkage...hopen dat ze hem snel komen fixen!

Sanne, Haha!

Sok, leuk weekend gehad?

Angelique druk met klussen, schiet het nou al een beetje op? trekt je moeder het nog? Knipoog

Tapas eten was supergezellig gister Haha! echt geslaagd Ja
niet eens zoveel over, das best ernstig want had toch behoorlijk veel in huis gehaald Nagelbijten / Gniffelen

Gister ook nog even een góed gesprek met vriendje gehad. hadden beide zoiets van: en nu gaan we het een keer allemaal goed uitpraten en niet steeds maar half, gooien allebei alles eruit wat er dwars zit of wat niet lekker gaat en dan gaan we een oplossing bedenken en anders heeft het geen zin meer Ja
Dus hij heeft me even verteld dat hij het af en toe gewoon niet trekt als ik rare buien heb, en hij mag van mij me wel wat meer het gevoel geven dat ik niet de enige ben die investeert in de relatie Lachen heb wel het idee dat we er allebei wat mee kunnen, geeft wel weer even een fijn, opgelucht gevoel Ja
Kunnen we iig gewoon lekker ontspannen op vakantie volgende week Haha!

Eten vandaag post ik later wel, zal eerst eens moeten kijken of er uberhaupt wat in huis is Clown

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-08 10:58

Nee dat is irritante laptop die letters niet laat doorgeven, en luie katia die het niet opnieuw heeft gelezen. Terug dus Huilen van het lachen

Tapas lijkt me echt leuk om te doen Ja
Wel goed dat je echt alles hebt uitgepraat, geniet maar van je vakantie volgende week!

ItsMe2

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-08 12:01

Doei!

Ik ga zo lekker naar de sportschool Lachen..
Heb vandaag alleen nog maar 2 kopjes koffie en een stukje kruidkoek op, dit komt omdat ik laat ben opgestaan..

benangelique

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-08 12:26

he sizz! volgens mij heb je het heel lekker daar. ben benieuwd naar foto's.
ingrid, gesprekken zijn altijd goed, maar niet altijd even makkelijk... fijn dat je opgelucht bent

het klussen schiet op, mijn moeder ziet het redelijk zitten, omdat ze ziet dat we harder gaan dan gedacht. ik beuk ook echt wel door. nu ff een dagje thuis; huishouden, financieen en studie. vanmiddag met mijn broer veel, heel veel, puin uit het huis van mijn moeder naar de vuilstort rijden...

SuSem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-08 12:49

grrr... kom er net achter dat ik op een spijker loop ipv op een hak... bah bah bah... en net bij de laarzen die ik aan wil bij mijn kerstoutfits... Boos! dus zo maar ff snel naar de schoenmaker, hopen dat ie ze vandaag nog ff kan fixen...

ik ga zo ff lunchen, en dan naar de nagelstyliste Knipoog heb vanochtend al boodschappen gedaan, ben naar de kapper geweest, heb wasjes gedraaid... goed he Haha!

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-08 12:54

Op een spijker?

ukje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-08 13:00

Begin een beetje boos te worden van dat topic, Het lijkt me sterk dat op een gezonde manier afvallen niet werkt Verward of je moet al meerdere dieten hebben gedaan. En ik wil paulien en katiav, niet beledigen ofzo.

benangelique

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-08 13:11

gewoon negeren uk, ze luisteren toch niet naar je. wij weten wel beter.

fijn dat je zo druk bent sanne en weer mooi nageltjes hebt! ik moet nog een maandje wachten, de 27e gaan ze er weer op. zal ik blij om zijn, heb nou van die lelijke stompjes en van dat klussen knappen ze niet op...

ik ga nu maar eens ontbijten...

SuSem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-08 13:13

katiavl schreef:
Op een spijker?

Ja, de hak ik met een spijker in de zool geslagen, dus de hak is versleten... en loop nou op die spijker...

Het zit wel lekker mee vandaag... nu heb ik ineens geen stroom meer in de keuken...en daar zitten mn diepvries en koelkast dus ook op, maar ook droger en wasmachine... en die zijn beide 25 jr oud... geen stoppen er door... maar ik ben bang dat wasmachine en/of droger kortsluiting hebben Boos! kan er ook nog wel bij...

benangelique

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-08 13:14

waarom denk je kortsluiting?
en als je de stekker van die apparaten eruit haalt en bijvooorbeeld je fohn aansluit? doe ie het dan nog?

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-08 13:17

jeetje sanne wat een ongeluk!

Vind ik ook geen beledeging, ik weet wat ik zelf gedaan heb en waarom. Maar ik vind ook belangrijk dat ik besef dat het ongezond is.
Maar ik maak er ook geen propaganda van, stel je voor seg dat ik hier allemaal verhaaltjes zou aanbreiden en mensen motiveren om zelf één te nemen. Je mag paulien vragen wat ik zeg, als ze het overweegt Vork

SuSem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-08 13:19

benangelique schreef:
waarom denk je kortsluiting?
en als je de stekker van die apparaten eruit haalt en bijvooorbeeld je fohn aansluit? doe ie het dan nog?

Omdat ze zo oud zijn... kan alleen bij de stekker van de oven en het gasstel... maar dat maakt niet uit.. ik kan niet bij de stekkers van de andere apparaten, dan moeten ze helemaal aan de kant... maar mn vader komt zo langs.. Knipoog

ukje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-08 14:02

Wat ik het jammere er aan vindt is dat iedereen in 2 weken slank willen zijn dat zou misschien wel lukken maar niet voor lang. Ik heb ook hartstikke fout gezeten. En heb er van geleerd maar nu moet ik gewoon weer leren eten.

benangelique

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-08 14:07

dat weten we uk en je doet het ook harstikke goed. met het erkennen van het probleem ben je al op de helft.
deze mensen zijn gewoon dom en eigenwijs.

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-08 14:09

Sjah staat ook enorm veel druk om slank te zijn vind ik, ik ben alletwee geweest dik en dun. En geloof me het verschil hoe mensen met je om gaan is vreselijk.

Imre

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-08 14:09

En zijn over een jaar waarschijnlijk zwaarder dan hun huidige gewicht. Knipoog

AniekR

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-08 14:13

Goedemiddag Doei!

Ik woog vanmorgen precies 70,0 kilo Haha! Ondanks dat ik gister toch nog wat ongezonde dingen heb gehad toen we in Eindhoven moesten wachten (allemaal warme chocolademelk enzo Vingers aflikken)

Maar nog even doorzetten en dan hoop ik voor de kerstdagen iig nog iets onder de 70 te zitten. Een kleine terugval mag dan natuurlijk, maar probeer niet te veel (gelukkig hebben we nog geen écht kerstdiner gepland, alleen maar chinees Boos!)

En over dat dieet, ja verschrikkelijk dat mensen ook nog denken dat het verantwoord is Nagelbijten / Gniffelen

benangelique

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-08 15:43

goedzo aniek!

ik net gillende ruzie met mijn broer gemaakt. hij is dit weekend overgegaan naar zijn nieuwe huis en het is daar natuurlijk nog 1 bende. desondanks verlang ik wel van hem dat hij bij moeder komt helpen. in eerste instantie was afgesproken dat hij het oude huis in orde zou maken en wij het nieuwe. puntje bij paaltje doet hij niets, want hij wil zijn eigen huis afhebben. daarna zijn wij aan de beurt. feit is echter dat mijn moeder 3 januari over moet en dus alles in orde moet zijn voor zover haalbaar. iig het oude huis.
hij wil dat dus niet doen, egoistische kloothommel. nu kan ik mijn studie aan de kant schuiven, mijn huishouden laten verslonzen, mijn relatie aan de wilgen hangen (hans is niet gek, die wil best het eea doen maar niet alles) en mijn vakantie wel vergeten.
zal vanavond wel knallende ruzie krijgen met hans, want die vindt (logisch) niet dat hij alles moet doen, want het is zijn moeder niet. hij wil best helpen, maar niet als mijn broer dat niet doet. dan doet hij ook niets meer...

xingridx

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-08 15:47

ai dat is naar Angelique Ach gut balen dat je broer zo doet, zeker als er afspraken over gemaakt zijn...lijkt me dat je je tijd toch wel even kunt verdelen tussen je eigen huis en je moeder helpen Verward

Zit ook niet erg mee bij Sanne vandaag Ach gut

Ben net thuis, had oma gebeld of ik bij haar kon eten..zegt ze: joh, daar had ik allang op gerekend Clown omdat iedereen behalve ik aan het werk is vandaag Clown

ben ook aan nieuw borduurwerk begonnen..landkaart van Nederland, maar die is wel ff lastiger dan de 2 die ik hiervoor gedaan heb Clown

benangelique

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-08 15:48

heel naar ingrid. maar ja, mijn broer is altijd zo geweest en het stomme is dat ik me er steeds weer in vergis.

Imre

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-08 15:57

Zo'n broer heb ik inderdaad ook. Scheve mond Zijn er geen andere familieleden die willen bijspringen? Ik snap op zich wel dat hij zijn eigen huis op orde wil hebben, maar dan had hij niet moeten toezeggen om bij je moeder te gaan helpen. Nu hebben jullie een probleem... Eigenlijk zou hij daar zelf een oplossing voor moeten zoeken en niet jullie laten barsten.