Imre schreef:Hij ging daar vast niet naartoe op vakantie, Karin.
Hihi hij wou nog even goed bruin worden, nee hij is militair idd
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Imre schreef:Hij ging daar vast niet naartoe op vakantie, Karin.

Altijd leuk als je broeken losser gaan zitten
)
) -600 gram das wel netjes. Nog drie kilo en ik zit waar ik gestart ben
lekker dat er weer wat af is Katia 

echt geslaagd 

heb wel het idee dat we er allebei wat mee kunnen, geeft wel weer even een fijn, opgelucht gevoel 

..
dus zo maar ff snel naar de schoenmaker, hopen dat ie ze vandaag nog ff kan fixen...
heb vanochtend al boodschappen gedaan, ben naar de kapper geweest, heb wasjes gedraaid... goed he
of je moet al meerdere dieten hebben gedaan. En ik wil paulien en katiav, niet beledigen ofzo. katiavl schreef:Op een spijker?
kan er ook nog wel bij...
benangelique schreef:waarom denk je kortsluiting?
en als je de stekker van die apparaten eruit haalt en bijvooorbeeld je fohn aansluit? doe ie het dan nog?

Ondanks dat ik gister toch nog wat ongezonde dingen heb gehad toen we in Eindhoven moesten wachten (allemaal warme chocolademelk enzo
)
)
balen dat je broer zo doet, zeker als er afspraken over gemaakt zijn...lijkt me dat je je tijd toch wel even kunt verdelen tussen je eigen huis en je moeder helpen 

omdat iedereen behalve ik aan het werk is vandaag 
Zijn er geen andere familieleden die willen bijspringen? Ik snap op zich wel dat hij zijn eigen huis op orde wil hebben, maar dan had hij niet moeten toezeggen om bij je moeder te gaan helpen. Nu hebben jullie een probleem... Eigenlijk zou hij daar zelf een oplossing voor moeten zoeken en niet jullie laten barsten.