Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
je kan me rollen ...
wat een schatje is het! Maar jammer dat de foto's zo donker zijn geworden.
Was wel weer ff lekker. Volgens mij heb ik weer ietsje pietsje meer motivatie gekregen haha. Over 2 weken loopt m'n sportabbo af en dan krijg ik weer een nieuw jaar abbo van m'n vader!! Lief he
Wel bij een andere sportschool. Er is een nieuwe (yourhealth) zonder sauna, groepslessen e.d. en daarom maar 15.95 per maand dus dat is wel heel relaxed.
AprilSchat schreef:Mijn dag vandaag is ***-
Ik heb veel te veel gehad:
o:-
t: btween
l: kippen soep, broodje hamburger met ui en curry, en pudding
t: appel, 4 snoepjes en engelse toast met eiersalade. 4 glazen frisdrank
Het gaat nog niet zo heel goed.. Ik hoop dat ik het vol kan houden
En als avondeten krijgen we brood .. met melk of thee... en hopelijk vanavond geen tussendoortjes meer !!
Ik ben vandaag wel 1 uur aan het wandelen geweest
Ze is erg onder de indruk want ik had het hoofdstel van de merrie nog niet af en ze lag er al.
March schreef:AprilSchat schreef:Mijn dag vandaag is ***-
Ik heb veel te veel gehad:
o:-
t: btween
l: kippen soep, broodje hamburger met ui en curry, en pudding
t: appel, 4 snoepjes en engelse toast met eiersalade. 4 glazen frisdrank
Het gaat nog niet zo heel goed.. Ik hoop dat ik het vol kan houden
En als avondeten krijgen we brood .. met melk of thee... en hopelijk vanavond geen tussendoortjes meer !!
Ik ben vandaag wel 1 uur aan het wandelen geweest
Veel te veel? valt wel mee. Mjah, je hebt ook al je ontbijt gemist. Wat neem je tussendoor 's middags?
Vriendje is op zijn werk, dus kan mooi even doorpakken.
Dus ik moet fanatieker gaan bewegen en toch echt heel streng voor mezelf worden en niet anders eten dan gepland.
Het gevaar zit hem bij mij vooral in dat ik 's avonds teveel op zoek ga naar eten. Eigenlijk zou ik na 8u 's avonds niks meer moeten eten, alleen thee drinken. Is vandaag trouwens gelukt, maar voornamelijk omdat ik alleen thuis ben en zit te werken, niet op de bank voor de tv hang. ukje schreef:lMaar wat is er met je paardje dat de osteopaat langskomt (sorry als ik het gemist heb)

maar moet natuurlijk ook alles nog aanschaffen. Hij heeft nu sinds 2 weken ook een nieuw Wintec dressuur zadel en dat was niet goedkoop maar het ligt echt perfect (waardoor hij meteen niet meer bokt!). Verder is het echt een schatje, hij houdt echt van knuffelen en daar geniet ik van!