Vjestagirl schreef:Ik ga zo naar de monkeycoffee
Leuk pakket??
Moet eerlijk zeggen dat ik de update geen succes vind vond de oude lay out overzichtelijker
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
joyce_eddy schreef:Vjestagirl schreef:Ik ga zo naar de monkeycoffee
Leuk pakket??
Moet eerlijk zeggen dat ik de update geen succes vind vond de oude lay out overzichtelijker
Vjestagirl schreef:Al die buffet dingen sla ik over. Ik vind het geen fris idee dat eten misschien wel n hele avond op een buffet hebben gestaan, met al die mensen die eroverheen ademen, er misschien wel aangezeten hebben. Nee, daar heb ik teveel smetvrees voor!
Neroo schreef:[ [url=m/3eup3m.jpg]Afbeelding[/url] ]
Zeer bruikbaar pakket van jumbo Valkenswaard!
Spaansepony schreef:[ [url=m/9aZlVh.jpg]Afbeelding[/url] ]
Pakket 2 x Ah.
We hebben veel vis in de pakketten elke keer, opzich niet erg gaat de vriezer in voor de bbq. Maar ik lust geen vis, Haha!
peach2001 schreef:Vjestagirl schreef:Al die buffet dingen sla ik over. Ik vind het geen fris idee dat eten misschien wel n hele avond op een buffet hebben gestaan, met al die mensen die eroverheen ademen, er misschien wel aangezeten hebben. Nee, daar heb ik teveel smetvrees voor!Je moet er niet te veel over nadenken. Ik heb het een halve dag uitgehouden op een bedrijf waar koekjes in plastic verpakt worden die in elke supermarkt te koop zijn. Het heeft 15 jaar geduurd voor ik ze weer durfde te eten
Neroo schreef:[ [url=m/3eup3m.jpg]Afbeelding[/url] ]
Zeer bruikbaar pakket van jumbo Valkenswaard!