Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Murthul schreef:Kaasstengels maken van stokbrood? Half stokbrood in plakjes, laagje kruidenkaas erop (ik gebruik soyananda) en dan strooikaas erop. 10 min in de oven en dan nog in 3/4en snijden.
Geroosterde paprika, gevulde champignons (ook met kruidenkaas!) toastjes met beleg (pesto, groentespread, tapenade), chips?
Murthul schreef:Jawel, alles is vegan (te maken) soyananda is vegan kruidenkaas, je hebt ook vegan strooikaas, pesto is ook vegan te krijgen. Stokbrood, tapenade en groentespread is ook vegan. Voor kruidenkaas, strooikaas en pesto gewoon even een bezoekje aan de ekoplaza brengen.
8nnemiek schreef:Ik merk bij mezelf dat kaas toch echt een verslaving is, dat je het in het begin erg mist, maar je het na een tijdje helemaal niet meer mist en het zelfs minder lekker smaakt.
Ik maak zelf ook nog zo nu en dan een uitzondering, inderdaad wanneer je gaat uiteten enzo en er gewoon geen andere keus op het menu staat, en als we bij vrienden en familie gaan eten, maar qua smaak mis ik het nauwelijks nog.
Nooor_ schreef:Ik heb een vraagje. Ik heb een dicht pak Alpro mild & creamy staan welke 2 dagen over datum is. Nou snap ik best dat dat te doen is, maar is er iets waaraan je duidelijk kan merken wanneer het niet meer goed is? (Ik bedoel bijvoorbeeld bij melk wordt het zuur) Morgen maak ik het pak open, hoe snel zal ik het dan op moeten maken?