Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
) vezelrijk knäckebröd met komkommer en tomaat, los 2 plakjes komkommerAmira_ schreef:O: 3 vezelrijk knäckebröd met halvajam
T: mandarijn
L: 1 () vezelrijk knäckebröd met komkommer en tomaat, los 2 plakjes komkommer
T: 1 vezelrijk knäckebröd met halvajam, beschuit met muisjes (kraambezoek)
A: prei, knoflook, ui, courgette gewokt, zilvervlies rijst en mager rundvlees
T: bakje magere yoghurt 0% vet
Vind de lunch heel lastig, heb op school echt te weinig tijd om 3 crackers te beleggen en te eten. Moet nog even kijken hoe ik dat ga doen.
Anoniem schreef:O: havermout met peer en spelt/amandelmelk
T: 3 vk crakers met hummus, appel
L: ijsbergsla met 2 tomaten, 2 gekookte eieren, avocado, champignons, taugé en pijnboompitten
T: 2 vk crackers met hummus, 1 bruine boterham met hummus
A: edamame, dumplings (met groenten) en sushi maki (met pruim), warme sake
B: uur fietsen, 45 min paardrijden
Let me know what you think!
Anoniem schreef:Amira_ schreef:O: 3 vezelrijk knäckebröd met halvajam
T: mandarijn
L: 1 () vezelrijk knäckebröd met komkommer en tomaat, los 2 plakjes komkommer
T: 1 vezelrijk knäckebröd met halvajam, beschuit met muisjes (kraambezoek)
A: prei, knoflook, ui, courgette gewokt, zilvervlies rijst en mager rundvlees
T: bakje magere yoghurt 0% vet
Vind de lunch heel lastig, heb op school echt te weinig tijd om 3 crackers te beleggen en te eten. Moet nog even kijken hoe ik dat ga doen.
Kun je ze niet belegd meenemen? Hoe bevalt het dieet verder?
Niet dat dat beleggen nou zoveel tijd kost, maar op de een of andere manier het totaal gewoon wel.
Ben de eerste 4 dagen 2 kg afgevallen, heb sindsdien niet meer op de weegschaal gestaan, maar heb niet het idee dat het nu nog zo rap gaat. Het eten wat ik mag valt me ook erg mee, mis soms alleen wel brood en gebakken aardappelen of een snoepje. 1 x heb ik een stuk chocola genomen maar daar heb ik achteraf echt spijt van dus dat doe ik niet meer
Ben wel gestopt met elke dag het drankje dat ik 's ochtends moet nemen. Het moet op een lege maag en er zit 11% alcohol in, daar kan ik niet zo goed tegen en word ik heel duizelig van. Drink het nu ongeveer 2/3x per week.
NeverGiveUp schreef:Rare dag... verslapen, sollicitatie blabla.
O; (10:30) bakje muesli en sap met appel, banaan, tomaat en paprika
T; (12:00) glas sap van vanochtend met grote schep chiazaad
B; drie uur schoonmaken, half uur fietsen
T; (15:00) appel en een paaseitje
L; (16;00) havermout met honing, pindakaas, walnoot, rozijnen en kaneelpoeder.
B; 20 minuten fietsen naar stal
T; Geen zin in macaroni, dus een koekje, twee engelse dropjes en twee rijstwafels met hagelslag...
B; 45 minuten XCO bij Basic Fit
T; Smoothie citroen, banaan, appel, sinaasappel
Hoppje schreef:O: BB met klein beetje kaas
T: 2 mandarijntjes
L: Salade/rauwkost gemaakt van 1/2 komkommer, 2 tomaten, 1 paprika en wat gerookte zalm + 1 speltbroodje zonder beleg en glas melk of karnemelk
T: - (laat geluncht)
A: Waldkorn met groene pesto, parmaham, tomaatjes, peper&zout,pijnboompitten, Parmezaanse kaas, rucola + tosti van bruin brood met kaas/ham en beetje curry
T: handje noten (ongezouten)
D: groene thee en water
. Maargoed als dat mijn enige uitschieters blijven
dit moet ik zo ook wel goed vol kunnen blijven houden
het was vieze geitenkaas); salade van ijsbergsla, tomaat, komkommer, luzernekiemen, rucolakiemen, dressingChantalSmook schreef:Die cottage cheese was trouwens best lekker. Die is dus ook 'gezond' wat ik vanuit het topic begreep?