Wij zijn vrijdag bij Goya geweest. Hebben weer super lekker gegeten! Wat blijft die tent goed!
Alleen onze 3e ronde was dubbel uitgedraaid ofzo. Kregen in ieder geval alle hapjes dubbel. Was hillarisch, tafel stond bomvol. Bediening had al aangegeven dat als we het niet op konden we het gewoon konden laten staan. Toch hebben we nog best veel opgegeten. Was te lekker om weg te laten gooien.
Bijna rollend kwamen we weer buiten, maar was het zeker waard.
We moeten inderdaad een andere dag kiezen . We zijn als vervanging naar Yosshi geweest in Delft, kaart was vernieuwd en ik moet zeggen dat het stukken beter is geworden . Alleen rond rollen kunnen ze niet .
Die in Brielle was ook goed te doen, alleen erg weinig sushi's om te kiezen. Ik eet nauwelijks andere gerechtjes, dus dat vond ik wel jammer, maar de sushi's die ze hadden waren erg lekker .
Oh ja, Qube! Ik vond het eigenlijk een tikje teleurstellend...
Het was allemaal best lekker, maar niet uitzonderlijk en ik vond dat ze heel weinig sushi op de kaart hadden. Wel veel andere dingen, maar ik eet het liefste sushi. We hebben wel een rol tegen betaling besteld, met garnaal en die was echt super lekker.
De zwaardvis... tja... niet mijn favoriet... Weinig smaak en ineens een garnaal midden in... die ik sowieso al minder lekker vind.
Even voor jullie die geinteresseerd zijn: in de Metro van vandaag staat een 20% wardebon van Genroku, geldig op een all you can eat dinner+drinks van zondag tm woensdag! Geldig bij de nieuwe vestiging in de Reguliersdwarsstraat.
Van het weekend met vriendlief bij Sushimi in Venlo geweest. Ik vond het aanzienlijk beter dan bij de Sumo en Shabu Shabu. Duidelijk iets wat we vaker moeten doen.
masja
Geplaatst: 26-03-14 10:23
Dallista schreef:
masja schreef:
Wat erg! Ik heb gewoon alweer zin in Sushi. Zou er een verslavende stof in zitten?
De rijstazijn, misschien?
Haha! Ja dat zou het vast zijn
Sushimi is ook een van onze favorieten! Ze herkennen ons daar al en als we zitten vragen ze: "ijsthee en rivella?" Daar beginnen wij altijd mee
Ik wel, maar het smaakt altijd anders én dan ga ik geen 10 verschillende soorten maken.
Nadia
Oppermuts
Geplaatst: 26-03-14 12:25
Faelivrin schreef:
Maken jullie eigenlijk ook wel eens zelf sushi?
Ja, ik maak dan maki's met zalm en ik vind ze zoooooooooo lekker!! Ik kan me er helemaal klem aan eten, zaterdag maar weer aan de slag. Eerder heb ik geen tijd
Rijst en bladen bij de toko, om heel eerlijk te zijn vind ik wel verschil zitten in de rijst. Degene die ik nu heb doet het prima, van de week kookte ik de rijst van een vriendinnetje en die plakte veel meer. Qua smaak was het prima, maar qua verwerking was het niet lekker...als die plakzooi.
Eén keer gedaan maar ik vond het geen succes, te veel werk en lang niet zo lekker als 'echte' sushi. Ik heb gisteren bij Motto in Alkmaar sushi gegeten, en het was ZO lekker en we hebben ook ZO veel gegeten!
Ik heb laatst met collega's sushi afgehaald in Amersfoort-centrum. Lang wachten maar oh wat genieten tussen de middag! En de handrolls waren niet te vergelijken met wat ik in restaurants gewend ben te krijgen, wat een gigantische dingen! Ik had er drie besteld en zat bomvol