Mwa, ik kan een hoop ongezondere dingen bedenken dan wat droge worst. Vaak is er zelfs weinig aan geknutseld. Ik vraag me dus oprecht af wat er zo slecht aan is, dat was geen retorische vraag.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

!
Anders koop ik ze idd altijd uit blik, net als tuinbonen. Hoewel die vers uit de tuin van m'n opa nog veel lekkerder zijn
Ik had overlaatst een heel pakje op (die zijn verpakt per 100g, waar ik normaal elke dag 1tje van eet) en ik las toevallig de achterkant en ik had eventjes op 5 min tijd 500 kcal naar binnen gespeeld. Vandaar dat ik het nu niet meteen als gezond zou bestempelen. Maar ach, dat beslist ieder voor zich, toch?

Zelfde geldt voor o.a. vis, wit vlees, tarwe, spelt, rogge, fruit.. Je kan het niet goed doen. Is gewoon echt onmogelijk. Zeer verwarrend vind ik het.
) zie ik niets verkeerds in 
volgens mij heb ik vnl mijn stofwisseling om zeep geholpen met het eten volgens de voedselzandloper.. Iig niets afgevallen, maar wel veel minder energie en altijd hongerig. Nu eet ik dus weer regelmatig crackers of brood. Wel zoveel mogelijk volkoren