Te jong... een eetstoornis ontwikkelen lijkt me ten allen tijde ongezonder

Zoals je misschien kan lezen in dit topic, hing ik ook tegen een eetstoornis aan. Wat jij zegt, jezelf vanalles ontbieden, honger hebben (omdat je van dingen als brood etc honger krijgt!) dan toch doorslaan en vervolgens bewust overgeven. Ik herken je post dus volledig en kan dus alleen maar positief antwoorden nnu.
Mij helpt het, want heb de hele dag een verzadigd gevoel! En wíl geeneens een koekje (voorheen de trigger van een eetbu + overgeefsessie en die vind ik nu ook vies overigens, zo chemisch zoet). En door het bannen van suiker heb je ook geen zin in suiker.
Geregeld is het tussendoortje tijd (en atkins, southbeach etc adviseren je nadrukkelijk tussendoortjes te eten) en dan heb ik nog lang geen trek! Maar je neemt wel wat zodat je een dalpunt voor bent. Ik eet nu dus lekker meer dan eerst en toch een beetje kg kwijt in 2 weken. Afvallen is niet mijn voornaamste doel maar wel van de eetstoornis af te geraken waar ik toch al een jaar in zit, en van die drang naar suiker af te komen. Dit gaat nu erg goed! Dus ik kan het je alleen maar aanraden!