[HK]Door rustig en gezond verdwijnt de dikke kont, B.O.D. #7

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Wendy15

Re: [HK]Door rustig en gezond verdwijnt de dikke kont, B.O.D. #7

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-09 08:17

:O :wave: Mogguh
Of ik zat net rechtop in bed :+ Ze hebben hier achter de centrale voor de ambulance, politie en brandweer gemaakt.. érg prettig :n Maar tis niet anders.. Maar als die idioten dan bedenken om meteen hier achter huis op zaterdagochtend om freaking 8 uur die sirenes aan te doen dan ben ik niét heel blij zeg maar :7

Vandaag niet naar de sportschool :n Was donderdag al wezen fitnessen en zou gister gaan kickboxen, maar waren te weinig mensen dus de les ging niet door, heb ik zelf nog maar wat gefitnesst, maar nu geen zin om dat weer te gaan doen :P Mss vandaag weer eens een poging tot hardlopen doen := Is wel lekker om voor de zomer daarin wat conditie op te bouwen denk ik :)

En is hier in het dorp vanaf 9 uur een 2ehands kledingverkoop (kan iedereen kleren heenbrengen) dus ga zo denk ik even kijken of ik nog wat leuks op de kop kan tikken O:) :))

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-09 09:08

ooh lekker tweedehands kledingverkoop kan je echt goede dingen vinden.

Zo heb ik eens gloednieuwe moonboots van kipling voor 50 cent gevonden en een pierre cardin tas voor 2 euro :=

Ik snap nooit dat mensen les afzeggen omdat er weinig mensen zijn, dan geef je gewoon les aan 2 personen. Is wel netjes zo en in mijn ogen normaal.

ukje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-09 09:36

Vindt het ook raar als je echt de enige was kan ik het nog wel begrijpen maar bijvoorbeeld hier in de sportschool ook soms zijn er maar 3 mensen. En een andere keer zijn er 27 zowat. Een les is anders dan gewoon fitnessen.

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-09 09:38

Hoe gaat het met jou ukje?

Wendy15

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-09 10:03

Ik heb gekocht: 2 rokjes, 2 shirtjes, 1 vest, 1 jasje, 1 blouse voor moeders.. Voor 23,60 :Y) :))

Er waren maar 4 mensen voor de les.. Dus hebben gewoon gefitnesst :) Moeten minimaal 5 mensen zijn om de les door te laten gaan. Snap ik ergens ook wel hoor :)

Ga nu ff samen met mn vader bij Tryggur de draden veranderen en hem op een ander stukje zetten enzo :)

Tot later :wave:

Madeira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-09 10:54

Noor, fijn dat het eten ook al een stuk beter gaat :D

Pivanti, dankjewel :) zou vast wel lukken met lieve Diezel en Madeira! :+:

Wendy, wouw ik zou mij ook doodschrikken! :oo

Tja kan er niets aan doen.. ze willen gewoon niet voor 2 honden een hele parcours op bouwen.. Nouja hopelijk volgende keer beter.

Wendy15

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-09 11:35

Zooo land bij de poown weer veranderd samen met paps :) had 'm toen we met de draden bezig waren even in het grote stuk met vers gras laten lopen, had een heel blij paard toen :D En het is ook zo'n soet beestje he :+: Toen hij weer terug moest op z'n landje kon ik 'm zo zónder halster of wat dan ook meenemen :+: En hij krijgt nu weer lekker elke dag een strook gras bij, dus dat vind ie vást wel leuk :))

ukje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-09 11:35

wen, snap ergens ook wel en het ligt er denk ook heel erg aan wat voorn systeem je sportschool hanteert.

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-09 11:36

Ooh leuk, staat hij alleen?

Wendy15

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-09 11:39

Het is een vrij kleine sportschool, wel heel persoonlijk allemaal :) Het kickboxen is gewoon niet zo druk, dus ze heeft zoiets van vanaf 5 mensen gaat het door en op zich ook wel logisch :j Ze gaat ook wel mee met 'nieuwe' dingen zeg maar, zoals nu die zumba enzo :) En veel gaat ook in overleg, dat is wel heel leuk :j Want omdat Zumba zo'n hype is nu en ze wel lessen van 20 mensen vol krijgt (meer past niet in die ruimte, dan wordt het gewoon te vol, ze wil ook dat iedereen gewoon ruimte genoeg heeft :) ) en bij tae bo zijn meestal ook maar 7 mensen had ze ook zoiets van naja anders schrap ik tae bo en doe op dat uur nog een zumba les. Maar omdat wij met dat kleine groepje toch wel erg graag tae bo wilde blijven doen heeft ze die les gewoon gelaten en een ander uur zumba gedaan :) Dus dat is allemaal wel heel tof natuurlijk :j

Wendy15

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-09 11:41

katiavl schreef:
Ooh leuk, staat hij alleen?

Ja helaas wel, maar wel met paardjes naast hem, dus over het draadje heen kan ie wel kriebelen zeg maar :) Hij had vroeger wel een vriendje bij hem staan, maar die mensen zijn geëmirgreerd naar Zweden en wij hebben hun paard daarheen gebracht een paar maanden later. Dat was echt z'n grote vriend. Maar veel paarden op de boerderij gaan 's nachts op stal, en Tryggur blijft buiten, dus wil hem niet samen zetten met een paard waar ie 's avonds steeds van gescheiden wordt :n En daarbij groeit hij van de wind, dus wat betreft eten kan hij ook niet makkelijk met die grote paarden samenstaan omdat hij dan hartstikke bevangen wordt of het andere paard juist te weinig binnenkrijgt. Maar laat 'm wel regelmatig met een ander paard ff lekker in de bak ravotten enzo :j :)

ItsMe2

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-09 13:59

@ Paulien: Ik zit momenteel idd in een dipje :n.
Niet fijn, maar ik ga weer doorzetten..:)..
Komt hopelijk allemaal goed :)..

Ik heb voor 3 middagen in de week werk, en ook gewoon zaterdagochtend hou ik er bij *\o/*!!
Ben er super blij mee, zo heb ik minder kans om ongezond tussendoor te snoepen, en krijg nu 4x in de week een fietstocht van 10 km heen, en 10 km terug :+

Dus beweging genoeg.. :P

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-09 14:06

Heb me in een broek van men zus gelukkig is het een lage dat ik nog kan ademen hahaha want het is maat 38 :=

Wendy15

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-09 15:16

Wat goed Ellen!

Haha leuk he als je in een klein maatje past katia :)) Maar een broek in maat 38 zou ik no way inkomen := Met heel veel moeite een 40 :+

Ik zit m'n nagels te doen :P Had echt gruwelijk lange, hele mooie nagels, maar de laatste tijd niet goed verzorgd en afgebroken.. Dus nu weer even olietje op m'n nagelriemen en die teruggeduwd en nu maar weer wat verharder er op en hopen dat ze weer wat sterker en mooier worden :)

Wendy15

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-09 15:52

Mislukte reddingspoging ;(
Vloog een vogeltje tegen het raam, dus ik en m'n moeder snel naar buiten, kijken of ie weggevlogen was of niet, voor de katten 'm dan pakken. Lag ie op z'n rug op een tuinstoeltje onder het raam, maar leefde nog wel.. Had m'n moeder 'm opgepakt en aan mij gegeven, dus ik er rustig mee buiten zitten in m'n handen tot ie zou wegvliegen, want hij bewoog wel gewoon enzo, maar moest even bijkomen dacht ik. Maar waren blijkbaar laatste stuiptrekkinkjes, want even later vielen zn oogjes dicht en liet ie z'n kopje hangen ;( Hebben 'm hier onder de 'vogeltjesboom' begraven :)

xingridx

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-09 16:04

Helloow :wave:
Ik is weer thuis!

Heb globaal bijgelezen maar weinig blijven hangen := sorry!
Zag alleen dat ik Saskia even moet condoleren en dat Wendy goedkoop kleren heeft gekocht :D

Ik heb een topweekendje gehad :D
Héérlijk weer natuurlijk, lekker door Dortmund gestruind, het gewoon weer gezellig gehad samen zonder gezeur en gedoe en mensen die lastig doen in de omgeving...fijn!
En nu weer thuis, heb net even sollicitatieformulier opgehaald voor het tankstation hier vlakbij, daar zoeken ze mensen en zou wel lekker zijn als extra zakcentje!

Oh, en ik ga echt mn dagen niet opschrijven, dat was gewoon zo slecht :+
(Lees: Mac, nog meer patat, te weinig eten, rosé, borrelnootjes en luxe ontbijtjes :+ )

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-09 16:21

Ik ga bhel puri maken is echt lekkerse voorgerecht ter wereld.
Daarna hebben we assortiment gemarineerd vlees met en scampi's in looksaus met rijst in ghi gefrituurd en aardappelen en en hmmm

xingridx

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-09 16:23

ah, katia...krijg er gewoon honger van :oo

hebben hier geloof ik kippensoep en brood...kan geen kwaad, even beetje balansen :+

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-09 16:24

Waarom had je luxeonbijt klinkt wel goed!

xingridx

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-09 16:26

logeerden in het Hilton 1 nachtje :+ (klinkt decadenter dan het eigenlijk is :+ )
Maar daar hadden ze zoooo'n lekker ontbijt! gewoon allerlei soorten broodjes, beleg, eitjes, croissantjes...en uiteraard ranzige dingen als worstjes en witte bonen in tomatensaus enzo :+
En lekker verse sinaasappelsap, vers fruit..hmm :Y)

Wendy15

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-09 17:23

Katia: Dat heb ik allemaal nog nooit gegeten := Maar klinkt wel erg lekker :))

Ingrid: Wat heerlijk zo even lekker weg! :D Fijn dat het zo gezellig was! En dan een keer zondigen moet kunnen :Y)

Ik heb m'n nagels gedaan :) Even niet te opvallend omdat ze zo kort en ongelijk zijn, maar wel netjes en nog even snel wat simpels maar leuks er op gemaakt :) Zal zo mss wel even een foto maken, maar verwacht er niet teveel van, want heb het niet zo netjes gedaan als anders :P :))

Wendy15

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-09 17:43

Krijg het met m'n telefoon niet goed op de foto en heb geen zin om het fototoestel te pakken :o
Afbeelding
Lichtgele doorschijnende lak, met lichte doorschijnende blauwe streepjes er op met wat glittertjes er over :)

ukje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-09 17:47

mooie nagels wendy,

Wendy15

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-09 17:50

Echt mooi zijn ze momenteel niet := Maar het ziet er iig weer een beetje netjes uit zo voor zover mogelijk :)

Ze waren ooit zolang (van mezelf, geen kunst :) ) en maakte er toen echt allemaal gave dingen op :=
Afbeelding

ukje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-09 17:52

de manier waarop je nagels zijn gedaan vind ik al mooi en hoe de staat van je nagels is zie ik niet.