Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Morgen dames.
Ben echt blij.
, maar dan wel het lieve schoonzusje
.)
Pivanti schreef:ik ga naar stal!
!
Voorlopig doe je het hartstikke goed, heb je een prachtig paardje en moet je gewoon lekker zelf rijdne als je daar een fijner gevoel bij hebt 

had gerekend op een uur of 12 ofzo, maar kerstdiner was 5 gangen en ze gingen pas 8 uur aan tafel ipv half 7
de laatsten gingen pas 1 uur weg, daarna nog opruimen en sluitdrankje en toen mocht ik eindelijk weg 

Is lekker weer.
Maar ben heel actief geweest. Gemest en gevoerd, en voer klaargezet voor morgen. En knol gereden een uur (in de modder bak bah) maar uiteindelijk liep hij wel redelijk fijn, buiten uitgestapt. Daarna nog hoofdstel, zadel en laarzen schoongemaakt en gevet. Dat was even wat werk.
En met eten en alles gaat het ook ontzettend slecht
Dus toen moest ik eerst weer even opknappen, zodat ik weer iets meer controle had.. Dus vandaar 

.
.

Nu druppelt het er nog omheen, maar het breidt zich steeds verder uit. 
Madeira_ schreef:Goedemorgen dames!
@Aniek: je hebt gelijk. Maar als mensen zeggen 'het is beter voor je paard' word ik altijd zo onzeker, bang dat ik voor het verkeerde kies voor Madeira..

echt fantastisch, superlekker warm helder zeewater! Dat is eens wat anders dan het vieze NL/Europa. 
Wel lekker ontbeten met ontbijtgranen en yoghurt/kwark
Geniet ervan!!!
laten we hopen dat dat wat tegengewicht biedt voor het slechte eten haha!

Zal wel rond de kerst niks worden, dinsdag ga ik naar de faculteit diergeneeskunde (even rondkijken) en woensdag moet ik werken.