Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Jamy schreef:En welkom voor diegene die nieuw was(ben even naam kwijt
)
happyjoyce schreef:Ik heb niet terug gelezen en dus gemist dat je nieuw was, maar hierbij: Welkom
ladyjoy schreef:Dag vandaag:
O: 2 br boterhammen met 30+ kaas
T: -
L: 2 br boterhammen met kipfilet, 2 rijstwafels met Slankie smeerkaas
T: Bara
T: appel
A: macaroni (= biologische volkoren pasta, gehakt, groenten, rode saus, wat salami)
Beweging = 2 uur huishouden, 1.5 naar buiten (gewandeld met boyfriend).
Jamy schreef:Mijn planning morgen, ik ga wat gevarieerder eten, eet elke dag hetzelfde zo'n beetje! Dus ga proberen lunch enzo beetje af te wisselen met brood, crackers, beleg, zuivel.
Sylhouet schreef:Ik ga op DE dag in Costa Rica zelf mijn make-up doen (dat laat ik maar liever niet aan onbekende Costaricanen over,
dus wat goede producten en tips m.b.t. een mooie natuurlijke foundation etc. zijn niet weg!
Mocca schreef:Syl gaat ook wel errug hard hoor.
De rest doet er geloof ik langzamer over.
Maar geeft niet, reuze gezellig in dit topic hoor.
Nienke_ schreef:Ik heb een paar jaar teruug creme van Vichy gehad. Dat was erug fijn spul. Misschien moet ik daar maar eens weer voor gaan. Ik heb ook gelezen dat koffie niet ideaal is voor cellulites. Ik drink vrij veel koffie. Misschien halveren en daarnaast meer water drinken
Mystica schreef:Was na vannacht een halve kilo zwaarder. Is dat vochthouden na alcohol...
Spetterlover schreef:Sjuh: welkomVeel succes
Spetterlover schreef:Verbruik : 2208 kcal (ik ga weer eens actief fitnessen)
pianka schreef:Goedemorgen!
Gister waren er flensjes over op mijn werkKeertje moet kunnen.
Sylhouet schreef:Ben de hele dag in Arnhem voor m'n werk en daarna eten & bruidsmake-up bij collega, dus tot vanavond laat of morgen!
Tha_Niekje schreef:Goedeavond nog allemaal!!
Heb me vandaag ook nog best wel ingehouden!! 2 uur in de auto gezeten in totaal, maar om de tijd te verdrijven een pakje kauwgom gehaald bij het benzine-station
Mystica schreef:Ik heb een heel slecht weekend gehad... Sinds gisteravond eigenlijk...
Vannacht te veel wodka-redbull gedronken om me het aantal te kunnen herinneren...
Was na vannacht een halve kilo zwaarder. Is dat vochthouden na alcohol...