Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Poison schreef:
Maargoed ga gerust allemaal door met iedere dag sporten, calorieen tellen, %'en uitrekenen en vooral geen alcohol drinken en lekker uit eten te gaan want ojee dat is je eetprogrammaatje verstoord.
Ohja blijf ook niet te lang in bed liggen want dan ben je ook helemaal de kluts kwijt wat je eet programma betreft!
Ik ga zo lekker de kroeg in met m'n baileys en pizza
en niet dagelijks wordt)
magic1 schreef:ach is het dan zo erg om af en toe wat 'slechts' te nemen... zo erg is dat toch niet... (als het bij af en toe blijft natuurlijken niet dagelijks wordt)

Ik ben nl niks aangekomen qua gewicht, en het lijkt me héél sterk dat ik alle spieren ineens omgezet heb in vet
Maargoed, we blijven lekker aan de gang.

Poison schreef:Ik heb het niet tever laten komen. Ik ben nooit dik geweest, wou enkel 5 kilootjes minder en dat is me ruim gelukt.
Ik zou mezelf haten 80 kilo woog! never dat ik ook zwaarder wordt dan 60 kilo.
. Belsje schreef:Dus kwark is eigenlijk dat spul wat op yoghurt lijkt maar iets dikker is waar verse kaas opstaat![]()
Dat kennen we dus wel![]()

) 
(maar dat was dan ook wel mn avond eten allemaal, we gingen op een beetje vreemde tijd weg) Maar ja ik was blij dat ik wat kon eten. Ik was in een of andere atractie geweest, dat had ik dus beter niet kunnen doen
Pff kotsmisselijk zat hele tijd te kokhalsen
met een gekookt ei en nog een plak krentenbrood.
had het onwijs warm daarna :S
.Misschien een griepje ofzo????Moet mijn eten echt naar binnen proppen en dat ben ik echt niet van mezelf gewend

Vandaag weer ijsje gehad, verder eigenlijk wel goed gegeten, misschien wat weinig nu ik erover nadenk, maar was hele dag weg, en eigenlijk geen moment honger gehad dus dan denk ik er ook niet aan. Sizzy schreef:Hoe meet je dat dan zelf op Flair?
(niet goed dus)