Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
ChantalSmook schreef:Inderdaad een verschil. Misschien gewoon pech. Het is ook de afstand icm met ook het beschimmelde ding de vorige keer. Vorige keren waren ze echt de moeite. Maargoed misschien probeer ik het nog eenmaal en anders houdt het op.
Wel leuk dat het echt een heel ander pakket is steeds. Hamburgers heb ik verzameld van een aantal keer dus die gaan lekker op de bbq deze week.
listiglistje schreef:ChantalSmook schreef:Inderdaad een verschil. Misschien gewoon pech. Het is ook de afstand icm met ook het beschimmelde ding de vorige keer. Vorige keren waren ze echt de moeite. Maargoed misschien probeer ik het nog eenmaal en anders houdt het op.
Wel leuk dat het echt een heel ander pakket is steeds. Hamburgers heb ik verzameld van een aantal keer dus die gaan lekker op de bbq deze week.
Toch heb ik iedere week daar een pakket wat wel de moeite waard is.
Maar mijn paard staat in Nuenen/Nederwetten, dus kleine afstand.
Marie111 schreef:Iemand ervaring met de pakketten van de DeliToGo van de Shell-tankstations? Dat is de enige bij ons in de buurt die meedoet, maar is wel 10 km rijden.
happyhorse schreef:[ [url=m/NBc4lX.jpg]Afbeelding[/url] ]
Vandaag dit pakket opgehaald voor €4,99
Bij meesters van de halm in Heeswijk.
Kwam er toevallig langs en zag dat ze nog bonnen hadden. Ben heel blij met het pakket