Bij de ekoplaza én estafette hadden ze geen groene kruiden boullion zonder weipoeder, wel groenteboullion maar die wil ik niet voor de risotto. Heel schap vol boullion soorten en merken, en zoveel weipoeder.
Toen kwam ik er ook nog achter dat de Baba Ganoush van Maaza kippenei bevat! Zo suf, was er net als hummus van uit gegaan dat dit wel vegan is omdat er helemaal geen ei of melk in hoort. Toen maar opstandig zelf aubergines gekocht, sinds het toch redelijk simpel is om zelf te maken.
Geen idee of dat werkt
) of de categorie 'maar kijk dan hoe lekker, wil je het écht niet proberen? Je weet niet wat je mist!'. Ik weet heel goed wat ik mis, want hoe de meeste mensen hun 'fantástische vleesje' klaarmaken, vind ik het niet eens lekker. Ik mis dus helemaal niets
Zoveel mensen jammeren over drammerige vega's en ondertussen een heel vegathread op internet vol spammen met hun geroeptoeter over dat ze heus wel vlees gaan eten en dat niemand daar iets aan gaat doen.
) vega's met echt zo'n dwingende insteek, eigenlijk alleen maar vleeseters die het leuk vinden om zo veel en hard mogelijk te roepen dat vlees zo lekker is. En als je daar dan op reageert met "ik heb een seitan worst gemaakt en dat was heel lekker" dan forceer je ineens je mening op iemand ofzo
lekkerrrrr!