horse1984 schreef:O: paleo bananen/espresso/chocolade muffins
L: smoothie van kokosmelk, lepel zonnebloempasta, lepel proteinepoeder, banaan, vanille, drupje agavesiroop, twee lepels havermoutvlokken
T: cappuccino en lepel beslag van paleo brownie voor het weekend gebakken
D: aubergine plakken als lasagnabladen, vullung van tomaat, paprika, ui, champignong, vega gehakt, buffelmozzarella, kruiden
T: cappuccino, reep paleo brownie met een bolletje bio roomijs, heerlijk weekend![]()
B uur pittige dressuurles, weekboodschappen doen, 1,5 uur flink poetsen in huis, stal mesten, uurtje in de keuken staan voor de brownie en een courgette brood met gehaktvulling gemaakt. Ben benieuwd, nieuw recept
+ 1 baileys en 4 bitterballen, avondje pubquiz en had er zin in
Vandaag
O: mangocustard met gehakte noten en flinke toef eiwitschuim
L: courgette gehaktbrood (was heerlijk) gebakken champignons, komkommer en halve avocado
T: bio choco caramel reep (50gr)en een cappucino
A: kom broccollisoep en 2 vegaburgers
T: reepje paleo brownie met paleonutalla (hazelnootolie,rauwe honing,cacao) ,toef eiwitschuim en een cappuccino
T:misschien nog wat nootjes
B: 2 stallen mesten, half uur vrijheidsdressuur, paard wassen voor wedstrijd, midag stad en winkelen.
Ik merk dat ik steeds beter kan genieten van een keer een slecht hapje in het weekend als ik daar zin in heb. Het luisteren naar mijn lichaam en eten naar behoefte komt terug en zit lekkerder en goed in mijn vel. Gelukkig want het heeft me maanden gekost om weer terug op dit niveau te komen. Fijn weekend allen