vanavond sperzieboontjes (sambal boontjes), gebakken aardappeltjes en filet lapje a la minute
_Mara_
Geplaatst: 31-01-12 15:02
Allemaal nieuwe dingen voor mij vandaag. Afgezien van de aardappeltjes uit de oven dan misschien. Maar in die ovenschaal van de aardappeltjes gooi ik dan nog wat restantjes kerstomaatjes,feta, gegrilde paprika, wat teentjes knoflook voor de smaak. Erbij geserveerd sugar snaps en aangezien ik echt wel weer trek heb in een goed stukje vlees na die paar dagen vegetarisch eten, een steak (al gemarineerd met tuinkruiden en knoflook) Doe er denk nog wat gebakken uitjes bij. Nog nooit zelf gebakken dus fingers crossed dat het goed gaat. ^^
Tartaartje met gebakken uitjes en champignons (voor broertje en zusje kipschnitzel) peultjes en wortels, voor mezelf een gekookte aardappel, voor de rest gebakken aardappels
spitskool met kerrie, sambal, knoflook etc, rijst en een sateetje.
Phylos
Geplaatst: 31-01-12 17:11
RianC schreef:
Indiaanse wraps met appel.
Wat doe jij dan in die wraps? Ik ben al wel bekend met mexicaanse en italiaanse..
Pipi
Geplaatst: 31-01-12 18:23
Gister hadden we spruitjes,aardappels en een slavink.
Vandaag maak ik boeren pannekoeken,met champignons,ui en spek
Miriam91
Geplaatst: 31-01-12 18:25
Gisteren boerenkoolstampot met rookworst, gebakken spekjes en Picallily Vanavond bietjesstampot
Phrono
Geplaatst: 31-01-12 18:26
Ik eet vandaag en morgen alleen.. Vanmiddag geluncht met soep en stuk komkommer en cherry tomaatjes, vanavond dan maar een broodje omelet oid. En als toetje lekkere kwark met mandarijn.