Mayo schreef:Oh![]()
Dat zijn puzzelplaatjes toch? Is dat moeilijk?
Ik denk dat die er wel zijn in zowel puzzel- als boetseertaarten; gewoon ff foto's scrollen
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Ik ga nog wel even neuzen 
!
). Er kwam een veel mooier en voller beslag van. Dat is te merken ook, ik zie nu al dat hij veel hoger rijst, hij is nu al haast tot de bovenkant, die wordt me toch hoog als er nog 2 laagjes vulling tussenkomt
Ben benieuwd
Hij is tot op de rand van de bakvorm gerezen en ik heb voor een vierkante 20x20 vorm 330 gr biscuitmix, 5 eieren (M) en 33ml water gebruikt, 12 minuten op stand 3 gemixt (was een goed opgeklopt 'luchtig' beslag. Moest 35 minuten in de oven (onder-bovenwarmte: 10 min 135 graden, 10 minuten 150 graden en resterende tijd 170 graden), uiteindelijk nog bijna een kwartier extra gegeven, omdat m'n satéprikker klam bleef. Dat staat ook zo in het schema wat ik heb
Hij ziet er gewoon normaal uit verder, alleen heeft een nat geluid
Hij is wel ieeeeetsje ingezakt in het midden, maar goed de bovenkant ligt nu onderop
Ik ben heul benieuwd, en als het écht niet lukt maak ik wel gewoon cake.. Gelukkig heb ik assistentie (beter: heeft zij assistentie in de vorm van mij
)

Maar over het algemeen doe ik dingen ook wat langer of nét iets heter in de oven, dan op de verpakking staat hoor