Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Dan een uur reistijd naar huis en dan begin ik, tegen principes in, met ontspanning: we halen patatjes en daarna ga ik de hort op met knollie...
Da's niet leuk poetsen.. Tegenwoordig met een lekker muziekje op en in mijn eigen huisje vind ik het niet zo erg om een paar uurtjes in de week aan de gang te zijn..
Welshcobfan schreef:Stuur je lief ook hier even langs

ik doe zelfs meer dan ze willen
Badkamer schoonmaken heb ik erbij genomen. 
) 
Verzorging is optimaal als ik ziek ben! en doordat ze beide eigenlijk gepensioneerd zijn (ben een nakomertje
) kunnen ze altijd met mij mee naar ziekenhuisbezoeken
Dus is wachten tot ik een baan heb slimmer
(naast mijn gewone communicatiebaan daar)
benangelique schreef:een leerling van mij wil ook graag wat typen: degene die kan ontcijferen wat er staat krijgt een mooie kaart van de klas toegestuurd!
ggggggggggggaaaaaaaaa``````````````````````qqqqqqqqqqqqqqq2wq van RAVIEN
ravien 
Chubby schreef:Nee. Met Irmaatje van bokt was ik in Yselstijn.Annetje, was je met Baggio? Die was gisteren ook naar het crossterrein gegaan meen ik? Zou wel toevallig zijn

Ben nog steeds misselijk van al dat bloed van mijn neus
haha Ik moet eigenlijk ook weer stofzuigen. Maak niet zo heel veel schoon in mn kamer. Als ik stof, ligt het een paar uur later alweer een laag stof (gewoon stoffig hier ofzo...)
) door bijwerkingen van allergieneusdruppels. Er zit dus constant wat bloedresten in mijn neus en dat loopt door mijn keel naar de maag
) Hopelijk is het een teken dat ik weer is ga menstrueren maar vrees toch dat het wat anders is. 
Dat het maar snel weer morgen mag zijn!
2 pannekoeken als lunch en die pasta als avondeten neem ik aan? Dan valt het toch wel een beetje mee, moet ook een keer kunnen hoor!