[HK] Bijna warmer weer, dus snoepen we niet meer!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Imre

Re: [HK] Bijna warmer weer, dus snoepen we niet meer!

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-08 14:45

Ik heb ook nog een was die opgehangen moet worden en een hele stapen schone die ik moet vouwen (strijken doe ik niet aan). De afwas moet gedaan worden en ik moet nog stofzuigen... Dan is de grootste zooi wel weer weg. Heb al veel gedaan vandaag.

Chubby

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-08 14:47

Ik mag eerst gewoon nog tot een uur of 5 werken Koe Dan een uur reistijd naar huis en dan begin ik, tegen principes in, met ontspanning: we halen patatjes en daarna ga ik de hort op met knollie...

Lief wilde wel wat opruimen (besmetting begint te werken na anderhalf jaar) dus daar maak ik gráág gebruik van!

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-08 14:59

Stuur je lief ook hier even langs Haha!

Ik woon nog thuis, maarre de luxe van het pa en ma huishoudteam is echter al jaren verdwenen Clown
Enige wat ik niet hoef te doen: koken (vinden mijn ouders veel te leuk) en afstoffen en stofzuigen beneden en boven (uitzondering mijn eigen kamer) ivm allergie. Maar dan blijft er nog genoeg over wat ik wél kan doen.

Chubby

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-08 15:04

Ik was als jong kind het sloofje van mijn pa en stiefmoeder Bloos Da's niet leuk poetsen.. Tegenwoordig met een lekker muziekje op en in mijn eigen huisje vind ik het niet zo erg om een paar uurtjes in de week aan de gang te zijn..

Ik vind het terecht dat je (beperkt) mee moet helpen in het huishouden als thuis wonend kind, je moet het toch ergens leren! Knipoog
Laatst bijgewerkt door Chubby op 18-04-08 15:04, in het totaal 1 keer bewerkt

Skogsmulle
BFB 2024 winnaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-08 15:04

Welshcobfan schreef:
Stuur je lief ook hier even langs Haha!

Hihi, inderdaad. Haha!
Vriendlief laat altijd alles slingeren, deed het zelf ook altijd maar nu ik het niet meer doe erger ik me daar echt aan. Clown

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-08 15:06

Ik vind het ook heel terecht dat ik mee moet helpen Haha! ik doe zelfs meer dan ze willen Tong uitsteken Badkamer schoonmaken heb ik erbij genomen.
Maar het idee van thuiswonen, dus lekker makkelijk gaat hier niet op Nagelbijten / Gniffelen
(want dat denken veel mensen, dat je thuis woont vanwege het gemak... ik doe het vanwege de gezelligheid want qua gemak valt tegen Tong uitsteken)

Skogsmulle
BFB 2024 winnaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-08 15:10

Als ik een plek vind voor mezelf en als ik word aangenomen op de opleiding, ben ik gelijk weg hoor. Nagelbijten / Gniffelen
Heerlijk je eigen stekkie!
En ook geen gezeur met het eten in huis (kopen en eten wat je wil), toch wel een groot voordeel. Knipoog

Chubby

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-08 15:15

Toen ik het huis uitging was ik nét 19. Thuis was prima, maar ik kon er m'n draai niet vinden.. Te veel op mezelf om goed te functioneren in een gezin met kleine kinderen (moeder is hertrouwd en heb halfbroertje van nu 16 en halfzusje van nu 14)..

Na 3 maanden ging m'n relatie over, dus einde samenwonen, heb moeten véchten om alles te kunnen betalen maar no way dat ik terug thuis zou gaan wonen Haha!

Heb tot 2 jaar geleden wel weer thuis gewoond (een klein jaar) want ivm (andere) relatie die uitging had ik geen woning meer. En ik ben zó blij dat ik welkom was, dat er een plekje voor me was. Maar jeetje, heb me wel heel ongelukkig gevoeld Bloos

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-08 15:16

Ik 'mag' niet eerder weg dan dat ik ben afgestudeerd. Maar dit komt vanwege mijn instabiele gezondheid. Mijn vriend werkt 5 dagen in de week en nu is het erg fijn dat er overdag iemand bij mij is Lachen Verzorging is optimaal als ik ziek ben! en doordat ze beide eigenlijk gepensioneerd zijn (ben een nakomertje Tong uitsteken) kunnen ze altijd met mij mee naar ziekenhuisbezoeken Lachen
Maar het liefst wil ik samenwonen, maar door mijn gezondheid moet een huis aan veel eisen voldoen waardoor het duur is Nagelbijten / Gniffelen Dus is wachten tot ik een baan heb slimmer Tong uitsteken

Imre

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-08 15:18

Jemig, ik zie nu pas dat je aan de RUG studeert! Ik werk daar! Ja

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-08 15:19

Waar werk jij dan? Tong uitsteken

Imre

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-08 15:21

Bij de Faculteit Ruimtelijke Wetenschappen, tot nu toe in Paddepoel, maar op dit moment zijn de verhuizers druk bezig al onze spullen terug te verhuizen naar het Zernike-terrein. Daarom zit ik thuis en sta ik stand-by om problemen op te lossen, ben verhuiscoordinator van de faculteit. Lachen (naast mijn gewone communicatiebaan daar)

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-08 15:23

Naaa ongezellig hoor Tong uitsteken

Mistic

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-08 16:20

benangelique schreef:
een leerling van mij wil ook graag wat typen: degene die kan ontcijferen wat er staat krijgt een mooie kaart van de klas toegestuurd!

ggggggggggggaaaaaaaaa``````````````````````qqqqqqqqqqqqqqq2wq van RAVIEN

Geen idee, maar ik zeg wel Doei! ravien Haha!

Heb verder nog niet bijgelezen. Doe ik vanavond wel even.

Annetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-08 16:21

Chubby schreef:
Annetje, was je met Baggio? Die was gisteren ook naar het crossterrein gegaan meen ik? Zou wel toevallig zijn Knipoog
Nee. Met Irmaatje van bokt was ik in Yselstijn.

Mijn dagje is nog redelijk denk ik, ik heb alleen zo'n vreethonger! Ik heb niet gereden vandaag. Ik bedacht me namelijk dat ik het paard al elke dag heb gereden vanaf vorige week en dat vind ik niet nodig. Daar komt bij dat hij in de wei flink toegetakeld is (denk dat er een pony honger had :'( ) dus hij had een dagje vrij.

o: brinta
t: klein zandkoekje Bloos
l: 4x boterham hutenkäse, mini krentenbol
t: klein zandkoekje Bloos
t2: 2x appel om de honger te stillen en 2 sultana-koekjes.
d: ?
t: ?

En dan ga ik nu hardlopen.

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-08 16:46

Tussendoortje heb ik overgeslagen Nagelbijten / Gniffelen Ben nog steeds misselijk van al dat bloed van mijn neus Tong uitsteken

March

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-08 17:36

BA, ik kan er niks wijs uit worden Clown

Pivanti

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-08 17:37

Welshcobfan, mag ik vragen wat je hebt?

Ik ben net terug, even een uur gefietst totaal en nog een flink stuk gelopen. Was met een jochie naar een middeleeuwsschip, maar viel beetje tegen, toen stuk naar de stad gelopen en daar een ijsje gegeten.
Nu even zuurkool opbakken en dan weer op de fiets, 20 min heen en 20 min terug (oppassen). Hoop niet dat ik wind tegen heb op de heen weg want dan moet ik al omhoog pff Net had ik wel tegenwind op de terugweg, en de brug over was erg zwaar (vooral voor m'n rug dan, conditie heb ik best goed haha) Waait echt hard!

Iedereen is aan de opruim en schoonmaak ofzo hier lijkt het wel Tong uitsteken haha Ik moet eigenlijk ook weer stofzuigen. Maak niet zo heel veel schoon in mn kamer. Als ik stof, ligt het een paar uur later alweer een laag stof (gewoon stoffig hier ofzo...)

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-08 17:39

Mijn neus bloed elke dag een paar keer (gister spoot het eruit! hele bed eronder Boos! ) door bijwerkingen van allergieneusdruppels. Er zit dus constant wat bloedresten in mijn neus en dat loopt door mijn keel naar de maag Clown

Pivanti

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-08 17:46

Ohh bahh, vervelend zeg!

Nienke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-08 18:15

Jakkes WCF! Je bent hopelijk wel gestopt inmiddels met de spray!?

Ik ga ff wat wokken en dan nog rijden. Eerst snel paard poetsen dan kan ik na het eten er zo opspringen.
Oja..nog steeds geen veulentje...

ukje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-08 18:25

Welsh, vervelend kan me voorstellen dat als je bloed proeft je even geen zin in eten hebt.

gadver ik heb hele erge buikpijn weet niet waar ik naartoe moet en moet zo ook nog is zwemmen (ga maar weer niet Nagelbijten / Gniffelen ) Hopelijk is het een teken dat ik weer is ga menstrueren maar vrees toch dat het wat anders is.

Amaryllis

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-08 18:29

Pff, het zit me echt tegen Boos!

Ik wil zo graag, maar het lukt op sommige dagen gewoon niet.. *Zucht* Vanmorgen heel fanatiek paardgereden maar vanmiddag:
* 2 pannenkoeken
* 1 saucijsje
* Pasta met roomkaas..

Boos! Dat het maar snel weer morgen mag zijn!

March

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-08 18:30

Ach Liset, morgen beter toch Lachen 2 pannekoeken als lunch en die pasta als avondeten neem ik aan? Dan valt het toch wel een beetje mee, moet ook een keer kunnen hoor!

ItsMe2

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-08 20:01

Hier mijn dag weer, het ging voor mijn gevoel niet zo heel goed Huilen
o: cornflakes, met 1 kop thee.
t: kop koffie
l: 3 vk boterhammen 1 met snadwichspread en 2 met smeerworst, en 1 flesje light drinken.
t: btween reep, 1 kop koffie.
d: kip in braadzak, aardappel puree komkommer, appelmoes en een lepel vla.
vanaaf denk ik 2 glaasjes light drinken..

Ik vond het echt klote gaan vandaag:S
Ik heb helemaal geen fruit gehad Bloos

Heeft iemand een idee wanneer ik kan zien of ik ga afvallen, ben nu bezig van af maandag!!