Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Flevogirly schreef:LittleAnn: nachtblind is, dat je 's nachts niets onderscheit van elkaar (ik zie alleen zwart en de lichtjes van de lantarenpalen of van huizen ofzo). Ik zie ook aardig weinig: mijn rechteroog ziet 2 procent en mijn linker 4...
Ilse: ow bah ik moet nooit zo'n operatie ZIEN, dan word ik echt niet goed denk ik.
De operaties kunnen opzich allebei, maar mijn chirurg van de knie zeg maar wilt eerst dat ik afval en dan verder kijken omdat het kan zijn dat ik geen/zeer weinig pijn heb en dan de operatie niet meer nodig heb zeg maar... Ben wel benieuwd waar je kruisband van word gemaakt als je een nieuwe krijgt.. of zou je iets van je eigen lichaam moeten geven..? Bleghh..
Stond een keertje bij een castratie, stond 2 meter verder op, zag geen moer, maar het idee... Baahh.. Werd echt misselijk.. Kan er niet goed tegen.. Terwijl ik het wel allemaal heel intresesant vind.
Flevogirly schreef:Hmm ik denk niet dat mensen willen dat ik ze opereer, of ik val flauw of ik zit ergens anders aan te operen dan nodig is door mijn oogjes haha
Sizzy schreef:Spreek je die rij-instructeur van je nog wel eens?
Liedje schreef:He's sexy.
Sizzy schreef:Nu mag je niks meer posten