Attack of the flying cookies - Bokkers op dieet deel 3

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

snoeppapier

Re: Attack of the flying cookies - Bokkers op dieet deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-07 20:58

Dan vind ik het wel heel knap van je dat je het volhoudt, ladyjoy Ja

Ik geef na een week al bijna de moed op, heb wat dat betreft écht geen doorzettingsvermogen soms
Daarom hoop ik ook dat deze week wat beter gaat en dat ik een beetje resultaat boek, ik heb die motivatie wel echt nodig.
Als ik eenmaal een kilo, 1,5 kilo kwijt ben ga ik ook wel door, dan ben ik er al bijna Lachen

Riëtte

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-07 21:02

Welkom Sjuh!
Gezond eten is 1 ding, bewegen is een 2e. Handig dan idd dat je zelf zo'n stepding hebt. Ik heb een hond(je) die ervoor zorgt dat ik regelmatig naar buiten moet. Ik heb ooit eens met een stappenteller naar verschillende richtingen een wandeling van ruim 1000 passen uitgezet, en dat zijn mijn minimale afstanden. Meestal loop ik 5x met hem, dus dat zijn al minstens 5000 stappeb van de 10.000 die je dagelijks moet doen.
En buiten dat elke dag een half uur sporten (hardlopen/nordic walking/paardrijden)...
Wat groentes betreft, is dat echt 300gram? Ik dacht 2 ons (dus 200gram) en 2 stuks fruit.
Ik heb nu best trek dus neem eerst nog maar een stuk komkommer.
Marc zijn pizza smaakte trouwens heerlijk!

ladyjoy

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-07 21:03

Het is ook 200 gram Riëtte maar met dat dieet 300 gram Knipoog

Sjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-07 21:05

Ja normaal gesproken is 't 200 gram. Maar van 't WW dieeet "moet" je 300 g eten Knipoog

ladyjoy

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-07 21:08

Maethoriel schreef:
Dan vind ik het wel heel knap van je dat je het volhoudt, ladyjoy Ja

Ik geef na een week al bijna de moed op, heb wat dat betreft écht geen doorzettingsvermogen soms
Daarom hoop ik ook dat deze week wat beter gaat en dat ik een beetje resultaat boek, ik heb die motivatie wel echt nodig.
Als ik eenmaal een kilo, 1,5 kilo kwijt ben ga ik ook wel door, dan ben ik er al bijna Lachen

Dankje Lachen Ik doe m'n best.

Ik heb 12 jaar lang op een manege gereden en nooit iets anders aan sport gedaan (behalve toen ik echt klein was: ballet en gym). 2 jaar geleden ben ik gestopt op de manege omdat ik het helemaal zat was (niet het paardrijden maar hoe het daar ging). Toen ben ik gaan sporten, eerst 2x in de week later 6x in de week. Werd echt een verslaving! Ik at wel redelijk gezond; 3 hoofdmaaltijden en 3 tussendoortjes maar snoepte daarnaast ook nog. Dat gaf echter niet zoveel omdat ik zoveel sporte. Ik was toen van bijna 80 kilo naar 70 kilo gegaan! Haha!

Alleen mistte ik het paardrijden zo erg na een jaar dat ik op zoek ben gegaan naar een bijrijdpaardje. Die heb ik gevonden en toen moest ik helaas wel stoppen met sporten omdat ik het niet allebei kan betalen en ik nu ook 3 dagen in de week naar m'n paardje ga. Helaas kwam ik daardoor wel weer aan. Was weer rond de 76, soms zelf 77. Eet eigenlijk áltijd wel gezond maar soms komen er helaas een beetje teveel slechte tussendoortjes bij. Dus wel altijd gezond ontbijt, lunch en avondeten! Verder ga ik ook nauwelijks naar de Mac of dergelijke. Alleen koek (vooral koek!) en chocola he.. Haha! Duivel

Anyway, nu val ik opeens weer wat af nu ik echt wat minder snoep (nu snoep ik redelijk veel op één dag in de week - vrijdag - en de rest van de week probeer ik het tot het min. te houden).

Beetje lang verhaal geworden Bloos

Sjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-07 21:16

Citaat:
Anyway, nu val ik opeens weer wat af nu ik echt wat minder snoep (nu snoep ik redelijk veel op één dag in de week - vrijdag - en de rest van de week probeer ik het tot het min. te houden).

Snoep is voor mij op dit moment verboden. En dat zal nog wel even zo blijven. Zodra ik d'rmee begin is 't hek van de dam Boos!

snoeppapier

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-07 21:18

ladyjoy schreef:
Alleen koek (vooral koek!) en chocola he.. Haha! Duivel

Bloos

Er staat bij ons op het plankje boven de aanrecht een pot met chocolate chip cookies, je wilt niet wéten hoe die me roepen als ik beneden ben Clown

Ik ben ook echt een zoetekauw: koekje hier, chocolaatje daar, lekker: wat snoepjes scheppen bij de Kruidvat, oh: dropjes bij de kassa in de aanbieding Vork
Ik kon het me een tijdje veroorloven, dat gesnoep, maar sinds ik in december weer aan de anticonceptie ben wordt ik al dik van lucht lijkt het wel Huilen Clown

ladyjoy

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-07 21:20

Hahahaha ja dat heb ik ook wel. Oke ik kan het tegenwoordig bij zo'n 5 koekjes houden maar als max wil ik er 2 ofzo..

Maar als ik helemaal niet snoep krijg ik zeker een uitbarsting en dan eet ik ALLES op tot het er allemaal weer uit komt Tong uitsteken

Ik loop wo t/m vr stage op een ZMLK school (onderwijs voor zeer moeilijk lerende kinderen, in mijn klas 12/13 jaar) en vrijdag is altijd een 'doedag' ipv een 'leerdag'. We koken en eten om 12 uur warm (broodjes hamburger, nasi, bladerdeeghapjes, soep, gewoon van alles). Daarnaast zijn er altijd ontelbaar veel leerlingen/docenten jarig die trakteren en daar zeg ik op wo/do altijd nee tegen maar op vr mag ik dan tegen max 2 ja zeggen Tong uitsteken (Vorige week waren er 8 jarigen!!)

ladyjoy

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-07 21:22

Maethoriel schreef:
Er staat bij ons op het plankje boven de aanrecht een pot met chocolate chip cookies, je wilt niet wéten hoe die me roepen als ik beneden ben Clown

Ik ben ook echt een zoetekauw: koekje hier, chocolaatje daar, lekker: wat snoepjes scheppen bij de Kruidvat, oh: dropjes bij de kassa in de aanbieding Vork
Ik kon het me een tijdje veroorloven, dat gesnoep, maar sinds ik in december weer aan de anticonceptie ben wordt ik al dik van lucht lijkt het wel Huilen Clown

Gelukkig kan ik snoep/drop wel weerstaan! Maar koekjes.. die zijn nog t moeilijkste. M'n ex noemde me altijd cookiemonster en niet zonder reden Tong uitsteken Haha! Clown

He grappig! Ik zag dat je ook in het Pabo topic hebt gereageerd Knipoog
Als het goed is, ga ik daar volgend jaar mee beginnen!

happyjoyce

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-07 21:48

Ik ben vandaag naar Equitana geweest, het was erg leuk! Maar ik heb dus ontzettend ongezond gegeten, moet soms kunnen Lachen
Morgen maar weer gezond eten.

snoeppapier

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-07 21:49

Ik moet met deze week ook écht sterk houden, ik loop stage op een school met 700 leerlingen. In mijn gebouw zitten 18 groepen dus ong. 450 kinderen. Iedere dag dus mínstens 1 jarige, vaak zelfs 2 Bloos!
En aangezien ik in een redelijke chique wijk zit, blijft het vaak niet bij een plakje cake, maar komen de kids aan met muffins, marsen, etc Vingers aflikken

Deze week verloot ik het wel in de klas of geef ik het aan m'n mentrix Nagelbijten / Gniffelen

ladyjoy

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-07 21:50

happyjoyce schreef:
Ik ben vandaag naar Equitana geweest, het was erg leuk! Maar ik heb dus ontzettend ongezond gegeten, moet soms kunnen Lachen

Nog wat leuks gekocht? Haha!

Sylhouet

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-03-07 22:24

ladyjoy schreef:
Sylhouet schreef:
Mijn doel is 60, maar als ik met 59 komma nogwat het vliegtuig in stap dan is dat ook goed, zo bedoel ik het!
Mijn BMI is dan nog steeds keurig, en dan heb ik wat marge voor de 4 weken vakantie Knipoog !

Maar eerst was het 65, toen 62 en nu al 60 of iets eronder Knipoog

Inderdaad, en daar is in mijn ogen helemaal niets mis mee, zolang als het maar gezond gebeurt Lachen !

Ik begon met 75,6 kg, dan is "10 kilo eraf" al een behoorlijk uitdagend doel, toch ?!
Om eerlijk te zijn had ik in het begin echt niet het idee dat ik dat zou halen hoor Haha! !
Ik heb altijd de insteek gehad dat ik dan vanuit dat doel wel weer verder kan kijken.
Geen te grote doelen in één keer, dat werkt niet motiverend.
Maar het gaat hartstikke goed zo, lekker sporten en gezond eten en zelfs met mate snoepen Vingers aflikken ...
Inmiddels ben ik mijn Kcal rustig aan het opbouwen en werk fijn zo door naar de 60 toe.

Vergeet niet dat ik straks 4!! weken op vakantie ga dames, misschien kom ik wel 5 kilo zwaarder terug *LOL* !

Ik heb me nog nooit zo fit en lekker in mijn vel gevoeld als nu, ik heb nog nooit zo'n goede conditie gehad als nu.
Op die basis afvallen is toch de beste basis die er is?!

happyjoyce

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-07 22:26

ladyjoy schreef:
happyjoyce schreef:

Nog wat leuks gekocht? Haha!

Twee frontriemen, twee paar handschoenen en een nieuw wedstrijdblousje.
Mijn oude blousje was veel te groot geworden Haha!

Sylhouet

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-03-07 22:29

Leuk, happyjoyce Ja !

Mijn dag was vandaag als volgt Lijst :

0: yoghurt met muesli, flesje yakult
t: 2 volk beschuit met kaas
bew: 32 minuten hardgelopen (aan 1 stuk)
l: 2 volk beschuit met kaas, 250 ml optimel kersenyoghurt
t: suikervrije stroopwafel
t: 1 marsepeinen "aardappeltje"
bew: paardgereden
a: gekookte aardappels, rode kool met appel, veget. groenteburger, glas optimel mangodrink
t: activia yoghurt bosvruchten
t: plak oudewijvenkoek
t: yoghurt met brinta

Sizzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-07 22:32

Sylhouet schreef:
ladyjoy schreef:

Maar eerst was het 65, toen 62 en nu al 60 of iets eronder Knipoog

Inderdaad, en daar is in mijn ogen helemaal niets mis mee, zolang als het maar gezond gebeurt Lachen !

Maar als het naar een minder gezond gewicht gaat, is het niet meer gezond natuurlijk Knipoog Maar goed, we willen je er alleen even op attent maken Ja

Nienke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-07 22:34

Sylhouet schreef:
Gezond afvallen is prioriteit nummer 1 voor mij, zodat ik er ook blijvend iets aan heb!
En hopelijk gaat dat lukken Lachen !

Mijn vriend en ik gaan daar trouwen,!
Leuk dat je met je vriend gaat trouwen ROFL

Je hebt gelijk dat je, je eigen make-up gaat doen trouwens. Als ik weer zou gaan trouwen deed ik het ook.

Ik heb net een warme appel met kaneel gehad. Vandaag was best een nette dag. Ik maak straks alvast een planning voor morgen. En ik ga namensite's afspeuren naar een leuke naam met een C voor het veulentje. Haha!

Heeft iemand anti-cellulites tips voor mij???? Clown Bloos

Nienke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-07 22:37

happyjoyce schreef:

Leuk dat je het leuk hebt gehad happy-joyce. Ik heb het ook erg leuk gehad woensdag. Haha!

Bling-Bling frontriempjes????? Die waren er in overvloed
Laatst bijgewerkt door Nienke_ op 18-03-07 22:38, in het totaal 1 keer bewerkt

ladyjoy

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-07 22:38

Bewegen, veel drinken en lekker smeren (bodylotion)!

ladyjoy

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-07 22:39

Oee van die mooie frontriemen happyjoyce?
Ik wil er zo een in een V vorm met diamantjes Haha! Tong uitsteken

happyjoyce

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-07 22:40

Nienke_ schreef:
happyjoyce schreef:

Leuk dat je het leuk hebt gehad happy-joyce. Ik heb het ook erg leuk gehad woensdag. Haha!

Bling-Bling frontriempjes????? Die waren er in overvloed

Ja natuurlijk, die waren er idd erg veel, overal waar je keek hadden ze echt frontriemen, keuze genoeg dus.
Ik vond de shows wel erg tegenvallen helaas.

Nienke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-07 22:40

Ik heb een paar jaar teruug creme van Vichy gehad. Dat was erug fijn spul. Misschien moet ik daar maar eens weer voor gaan. Ik heb ook gelezen dat koffie niet ideaal is voor cellulites. Ik drink vrij veel koffie. Misschien halveren en daarnaast meer water drinken

ladyjoy

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-07 22:42

Sizzy schreef:
Maar als het naar een minder gezond gewicht gaat, is het niet meer gezond natuurlijk Knipoog Maar goed, we willen je er alleen even op attent maken Ja

Ja Precies.. en je wil natuurlijk ook niet dat als je op je honymoon bent opeens weer aankomt of erna..

Nienke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-07 22:42

[quote="happyjoyce
Bling-Bling frontriempjes????? Die waren er in overvloed[/quote]
Ja natuurlijk, die waren er idd erg veel, overal waar je keek hadden ze echt frontriemen, keuze genoeg dus.
Ik vond de shows wel erg tegenvallen helaas.[/quote]

Ik kwam speciaal op woensdag voor de hengstenshows maar heb geen één gezien Clown . Er waren steeds paarden aan het springen. Gewoon jeugd die springles kregen. Nou daar was ik snel op uit gekeken.

happyjoyce

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-07 22:45

Ik vond het jammer dat er geen hengstenshows vandaag waren, die had ik dus graag willen zien, maar die waren er dus op de dag zelf ook niet te ontdekken Clown
Erg jammer, maar het winkelen was wel leuk!