cursebreaker schreef:Net het pakketje gaan halen en moet zeggen dat ik nog niet zo goed weet wat ik ervan vind haha.
Ik kreeg een Abrikozen linzen vlaai ter waarde van €9,40 en 10 rozijnenbollen ter waarde van €4.
[ [url=m/7IMu0E.jpg]Afbeelding[/url] ]
Het is aan de ene kant natuurlijk geen geld voor €4,99. De totaal waarde ligt op €13,40 dus het is hoe dan ook een koopje met deze bon en ik ga niet muggenziften over het feit dat het geen waarde van 14,99 heeft want het is maar net wat ze over hebben gehouden natuurlijk...
Maar als ik dan zie dat de persoon wat na mij kwam - waarvan ik hoorde dat ze ook 1 pakket moest krijgen - 4 hele broden kreeg, zachte broodjes en 2 halve broden, dan snap ik de verhoudingen niet zo. Dat verdeel je toch een beetje evenredig over verschillende pakketten (bv. mij een halve vlaai geven ipv een hele en haar een halve en beide een zak rozijnen en dan de rest verdelen om maar wat te zeggen)? Maar het was wel duidelijk dat ze het meisje konden wat kwam - bakker in een dorp - dus of dat ook meespeelt, vriendjespolitiek? lol
De vlaai gaat wel gewoon op en de rozijnenbollen ook en ze smaken ook beide heerlijk - al getest hihi. Ik ga binnenkort toch nog een bon kopen en dan ben ik benieuwd of het vergelijkbaar gaat zijn. Wat ik nu iig zag was het pakket van mij en het meisje na mij totaal niet gelijk samengesteld en dat vind ik dan wel jammer.
Het kan natuurlijk dat ze het gewoon zo makkelijk mogelijk verdelen en dan is het meer werk om de vlaai en de rest te delen.
Bakker Bart bij ons in de buurt doet ook voortaan mee.