Too good to go

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

FrNo

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-19 23:38

cursebreaker schreef:
Net het pakketje gaan halen en moet zeggen dat ik nog niet zo goed weet wat ik ervan vind haha.
Ik kreeg een Abrikozen linzen vlaai ter waarde van €9,40 en 10 rozijnenbollen ter waarde van €4.

[ [url=m/7IMu0E.jpg]Afbeelding[/url] ]

Het is aan de ene kant natuurlijk geen geld voor €4,99. De totaal waarde ligt op €13,40 dus het is hoe dan ook een koopje met deze bon en ik ga niet muggenziften over het feit dat het geen waarde van 14,99 heeft want het is maar net wat ze over hebben gehouden natuurlijk...

Maar als ik dan zie dat de persoon wat na mij kwam - waarvan ik hoorde dat ze ook 1 pakket moest krijgen - 4 hele broden kreeg, zachte broodjes en 2 halve broden, dan snap ik de verhoudingen niet zo. Dat verdeel je toch een beetje evenredig over verschillende pakketten (bv. mij een halve vlaai geven ipv een hele en haar een halve en beide een zak rozijnen en dan de rest verdelen om maar wat te zeggen)? Maar het was wel duidelijk dat ze het meisje konden wat kwam - bakker in een dorp - dus of dat ook meespeelt, vriendjespolitiek? lol

De vlaai gaat wel gewoon op en de rozijnenbollen ook en ze smaken ook beide heerlijk - al getest hihi. Ik ga binnenkort toch nog een bon kopen en dan ben ik benieuwd of het vergelijkbaar gaat zijn. Wat ik nu iig zag was het pakket van mij en het meisje na mij totaal niet gelijk samengesteld en dat vind ik dan wel jammer.

Het kan natuurlijk dat ze het gewoon zo makkelijk mogelijk verdelen en dan is het meer werk om de vlaai en de rest te delen.

Bakker Bart bij ons in de buurt doet ook voortaan mee.

cursebreaker

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-19 23:47

Een vlaai niet delen kan ik idd inkomen. Maar mijn 10 rozijnenbollen waren per 5 verpakt bv. En dus al netjes verdeeld over 2 zakjes. En al het brood ed van die persoon na mij was ook gewoon apart verpakt allemaal. Maar goed, maakt ook niet uit verder, het smaakt allemaal prima! Ga er binnenkort nog eens bestellen en kijken wat ik dan krijg.

Morgen ga ik nog naar een andere bakker die iets verder weg ligt en waar ik toevallig bij in de buurt ben dan.

Ylvy

Re: Too good to go

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-19 00:11

Sorry, ik doe alles via mobiel dus ook inderdaad net anders, bedankt voor de foto uitleg erbij :D

Wel een prachtig pakket ook gekregen, top voor je! +:)+

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-19 08:38

Begin er niet meer aan en bak nu mijn eigen brood. Supermarkt is leuk maar te veel spullen wat ik niet lust.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-19 08:51

De carrefour express op 2 kilometer van hier heeft nieuwe uitbaters gekregen. Sinds een week doen ze mee aan tgtg. Zag al een mooi pakketje voorbij komen op de facebookgroep, dus heb voor deze avond 2 bonnen gekocht :) Ik hoop vooral op vlees, maar wat brood, fruit etc is ook zeker welkom :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-19 10:15

Marcella schreef:
Begin er niet meer aan en bak nu mijn eigen brood. Supermarkt is leuk maar te veel spullen wat ik niet lust.

Ja dan is het lastig idd. Ik lust echt alles behalve pindakaas. En dat eet m'n vriend wel, dus altijd goed 8-)

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-19 15:38

En de bakkers zijn ook nog iedere keer razend snel uitverkocht.

tiwi1969

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-19 17:17

Mijn dochter is net bij de Keizerskroon geweest, voor 2,25
4 mini croissant
1 choco muffin
1 donut

Vergeleken met Fizroy wel een tegenvaller. 1 zakje

Afbeelding

cursebreaker

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-19 17:27

Wij zijn net naar Bakkerij 't Stoepje geweest in Eygelshoven;

Voor €4,99:
- 2 sesambroden
- 2 witte ongesneden oerbroden (ik denk dat ik hier plukbrood van ga maken uit de oven <3 )
- een kruiden/ontbijtkoek

Erg blij mee *\o/*

Kayleigh__

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-19 17:32

Bakkerij Oorbeek in Nieuwegein en IJsselstein. Zijn dus 2 bonnen.
Ik ben er weer blij mee!
Afbeelding

Fitzroy

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-19 17:45

Tiwi, dat is zeker een tegenvaller. Ik had 2 zakjes met 4 minicroissants, 2 donuts, 2 chocomuffins, 5 chocoladerozijnenstengels en 2 pains au chocolat. En dat allemaal voor 2,25.

050206051012

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-19 19:00

Afbeelding

Afbeelding
Vandaag 1 bon van de bakker en 2 van de Plus. Goeie deals weer!!

Roquen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-19 19:06

Door de updates in dit topic herinner ik me dat ik straks even een pakketje om moet halen. :Y) Bij een lekkere take-away. Daar had ik vlak voor de kerst echt super veel gekregen.

De bon komt maar 1x per week online, en is altijd gelijk uitverkocht. Dus heb ik mijn wekker gezet en nu is ie van mij!

Steenbok12

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-05-19 19:58

Quellian zo dan! Dat is voor 2 bonnen ook veel!
Ik ga morgen even terug naar huis voor moederdag van ons vakantie adresje dus haal dit keer 1 pakket op in Nuenen. Hebben ook al wat eet plannen en vind het zonde als er teveel niet ingevroren kan worden. Heb maar een mini vriezertje hier.
Ligt om de hoek bij mijn moeder dus nu mag het wel voor 1 pakketje :) kan het niet laten. Verslavend haha! Hier in de buurt zit nu namelijk niks.

F_inley

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-19 19:58

Vandaag voor het eerst een pakket wat ik tegen vind vallen van de spar

Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-19 19:59

Mijn bakker doet mee *\o/* na de vakantie maar eens een bon doen :#

F_inley

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-19 20:21

Aangezien ik morgen toch naar mijn ouders ga heb ik een bon bij de nieuwe ah vlakbij hun weten te bemachtigen die is echt elke x in 1min uitverkocht.

Ylvy

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-19 21:04

WoW quellian.. ik kom ook net van de plus af maar dat is meer een kwart van jou 2 pakketten :') maarja, vind je het gek met vis van net geen €10

Afbeelding

Spaansepony

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-19 14:29

Wij hadden een pakket van de spar:
Soep groente
Soep ballentjes
Vla
Krentenbollen

Pakket 2 x Ah
2 x biefstuk,
2 x metworst
2 x toetjes
Beleg
2 soorten kaas stukken
Muslibollen
Asperges
Sla
Kipfilet
Varkenshaas in saus
Optimel toetje
Sperziebonen

Goed gevulde pakketten dus! Wij vriezen alles in en passen daar ons weekmenu en boodschappen op aan. Tot nu toe bevalt het!

Steenbok12

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-05-19 15:56

Hier pakket jumbo nuenen. Pakket haalt de 15,- niet dit keer. Wel dingen die ik lust.
Afbeelding

ryukapple

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-19 16:15

Hier vandaag weer een bon van de jumbo ter waarde van 30 euro :wow:
Afbeelding

tiwi1969

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-19 17:09

Wat een verschil deze twee Jumbo pakketten.... soms is het gewoon niet zo handig om hier te vergelijken. Een wat kleiner pakket valt dan al snel tegen naast een mega groot pakket.

Steenbok12

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-05-19 17:25

tiwi1969 schreef:
Wat een verschil deze twee Jumbo pakketten.... soms is het gewoon niet zo handig om hier te vergelijken. Een wat kleiner pakket valt dan al snel tegen naast een mega groot pakket.

Ja inderdaad. Dat is jammer soms. Terwijl het op zich geen slechte pakketten zijn. Wel super pakket van de jumbo ja!

listiglistje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-19 08:03

ChantalSmook schreef:
Hier pakket jumbo nuenen. Pakket haalt de 15,- niet dit keer. Wel dingen die ik lust.
[ [url=m/nLX3Rn.jpg]Afbeelding[/url] ]

Wat weinig...Ik had daar gisteren ook een pakket en kreeg wel wat meer! (Geen foto)

Haring
Fruitsalade
Babi pangang maaltijd
Koteletten
Kipshoarma
Roerbakgroente
Donuts moederdag
En volgens mij nog 1 iets (vergeten)

Steenbok12

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-05-19 10:07

Inderdaad een verschil. Misschien gewoon pech. Het is ook de afstand icm met ook het beschimmelde ding de vorige keer. Vorige keren waren ze echt de moeite. Maargoed misschien probeer ik het nog eenmaal en anders houdt het op.

Wel leuk dat het echt een heel ander pakket is steeds. Hamburgers heb ik verzameld van een aantal keer dus die gaan lekker op de bbq deze week.