Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Many schreef:O: havermout met rijstmelk, cacao, lijnzaad en honing; appel
T: 2 mandarijnen
L: kommetje broccolisoep, puylinzen (50gr ongekookt) met 50gr tofu, een halve zoete aardappel en 2 handen rauwe spinazie
T: boekweitcracker met pindakaas en banaan, 1 blokje pure chocolade (92%)
A: stamppot andijvie met paprika, tofu en een paar kikkererwtenT: misschien een handje noten
B:Ripped level 3Vandaag geef ik mij knie maar écht eens rust, misschien wel verstandig
phormicola schreef:1200 is bizar weinig. Door wereld instanties wordt onder de 1800kcal als honger toestand gezien, vandaar die opmerking.
mandy358 schreef:Herkenbaar Bhriseis, als ik iets gezonds heb gemaakt word ik helemaal happy want dan voel ik me zooo gezondof als ik hard gesport heb en daarna op de bank zit met een kop thee en een bak kwark zie ik de eiwitten me spieren bijna herstellen
Jeetje Leen_ lijkt me erg moeilijk om gezond te eten met die slaaptraining, erg knap hoe je bezig bent!
Danoesje, wat een heerlijke voorraad
Venthe, wat rot zegwel super van je broer!
Fijn dat het beter gaat Phormicola! Moest wel gniffelen toen ik je ontbijt zag, jij hebt altijd zulke perfecte lijstjes en nu bij ontbijt een appelflapmaar je goed voelen in op dit moment veel belangrijker dan lijstjes
Horse_xx ziet er lekker uitvind het idee van rauwe ei altijd zo raar
![]()
Misschien is je lijstje iets te mager met zulke lange dagen Leonie_? Dat je zo moe bent
Bedankt voor de feedback op lijstje van gister! Gister nog wat magere kwark met sinaasappel en 1 el muesli genomen, het was idd een beetje te weinig.
Vandaag
O: magere yoghurt met peer en 4 el muesli erdoor (incl noten/rozijnen)
B: 9 km fietsen
T: appel
B: 9 km fietsen
L: 1 polderlanderboterham met kaas en komkommer, 2 waldcornbeschuiten met pindakaas
B: 2 km fietsen, 40 minuten stalwerk
T: helft van smoothie (magere yoghurt, 1 banaan, dv frambozen
A: worteltjes met hummus, aardappelen, vleesvervanger. Stukjes fruit (peer/banaan/manderijn)
B: sportschool groepsles burn workout![]()
T: andere helft smoothi + appel
Sonja_vR schreef:mijn broek word te ruim en mijn riem gaat losser zitten, so i think yes
weegschaal heb ik niet dus ga uit van wat mijn kleding doet
maar ik merk sowieso dat het allemaal wat minder flubber word zeg maar![]()
moet nog steeds hard mijn best doen om de balans eiwit/vet/khd goed te krijgen/houden
en de gezondste keuze te maken, want anders zit je al snel veel te hoog met KHD
maar volgens mij gaat dit wel werken![]()
bak meer energie ook trouwens
phormicola schreef:Sonja_vR schreef:mijn broek word te ruim en mijn riem gaat losser zitten, so i think yes
weegschaal heb ik niet dus ga uit van wat mijn kleding doet
maar ik merk sowieso dat het allemaal wat minder flubber word zeg maar![]()
moet nog steeds hard mijn best doen om de balans eiwit/vet/khd goed te krijgen/houden
en de gezondste keuze te maken, want anders zit je al snel veel te hoog met KHD
maar volgens mij gaat dit wel werken![]()
bak meer energie ook trouwens
Oh wat goedOndanks dat iedereen die ik help z'n doel heeft bereikt of aan het bereiken is en ik het inmiddels betaald als leuk hobby bijbaantje doe ben ik toch altijd weer enorm verrast als ik hoor dat m'n hulp werkt
Laura1589 schreef:O: magere kwark zoals elke ochtend + 1 speltcracker met hagelslag
T: grote banaan
L: 2 vk boterhammen met kipfilet en 3 trostomaatjes + 1 kommetje verse kippensoep
T: mandarijn + kiwi
T2: 2 gedroogde abrikozen + ong 10 nootjes uit notenmix
A: chicken tonight met kipfilet, rijst, paprika en sla
T: speltcracker met bio- pindakaas + nog 1 speltcracker met kaas
B: 40 minuten fietsen + 1 uur zumba + nog 20 minuten fietsen
Ongeveer 2000 kcal gegeten, maar beweging nog niet eraf gehaald