Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Hoppje schreef:O: Magere yoghurt met beetje muesli en beetje zoetstof
T: Appel
L: Rauwkost met stukjes komkommer, tomaat, wortel, bleekselderij, doperwten en wat kruiden en gesnipperde uitjes + 1 BB met iets kaas en komkommer en glas karnemelk
T1: 2 mandarijntjes
T2: appel
A: klein beetje wokgroentje (zonder sausjes etc) en 1 klein aardappeltje en 3 kleine kippepootjes uit de oven (braadzak)
T: handje noten (ongezouten)
D: groene thee en water
ChantalSmook schreef:Wat voor melk/kwark verhouding doen jullie met havermout?
Ik had 300ml melk met 3 eetlepels havermout. Maar het was eigelijk meer melk met wat vlokken. Zelfs na het koken. Had meer de stevigheid van Brinta verwachtx
phormicola schreef:Dat is ook wel erg veel ChantalGewoon havermout in een pannetje doen en dan melk/water erbij zodat de havermout goed onder staat
Ivm enorme kiespijn en misselijkheid van de pijnstillers weer vreemde lijstjes.
Gisteren:
O: klein bakje havermout, sojamelk
B: 4.5u lesgeven
T: 2 bolletjes ijs (banaan&chocola)
T: banaan
L: 150 gr magere yoghurt met appeltaartsmaak
T: banaan
T: 2 pannekoekjes, 1 plakje kaas
A: 150 ml Ben & Jerry's
Vandaag ben ik een inhaalrace aan het doen, want ik heb HONGERIk ga het ook niet echt bijhouden, eerst maar weer eens pijnvrij en zonder misselijkheid rondlopen
Anoniem schreef:Thanks! Emping is een soort kroepoek/chips gemaakt van melindjo-noten (verder geen toevoegingen).
Many schreef:De lezing was interessant trouwens, het ging voornamelijk over de werking van macronutriënten (eiwitten, koolhydraten, vetten) in het lichaam en waarom je dus sommige producten beter kunt laten staan. Een deel wist ik al wel, maar toch nog een boel nieuwe informatie gehoord. Ik probeer nu bijvoorbeeld wel bewust wat meer eiwitten te eten, zeker omdat dat als vegetariër soms nog best lastig is. Deze mevrouw raadde alleen wel aan om pasta, rijst, brood, aardappelen etc (vrijwel) helemaal achterwege te laten, maar dat is aan mij niet echt besteed