Diva ik zit met tranen in mijn ogen je verhaal te lezen, zo oneerlijk... Maar wat een prachtige taart, ik kan me voorstellen dat zijn ouders ontzettend geroerd waren. Ook super mooi gemaakt, heel knap!
Diva, hij is prachtig! waar maken jullie de versieringen van? het is net een kunstwerk! zonde om op te eten!
Ik heb gister met rolfondant gewerkt van de albertheijn. Wat een vieze zooi is dat zeg! met uitrollen net rubber, en de smaak? Nouja, een taart moet lekker zijn, deze was leuk gelukt, maar wat een vies spul zeg!
Diva; heel erg goed gelukt met de achterliggende gedachte. Ik kan mij echt goed voorstellen dat ze er blij mee waren, ondanks het zeer grote gemis en de moeilijke tijd. Wat fijn en knap van je dat je er zo mee omgaat en dat het ook zo gewaardeerd wordt!!
Zometeen eens het biscuitbeslag helemaal zelf maken ipv uit het pakje, kijken of dat beter gaat...
XxGipsy
Geplaatst: 07-10-13 19:21
Laatst een taart gemaakt voor degene waar mijn paard staat, omdat mijn paard er een jaar staat. De 2 paardjes zijn die van mij en die van mijn vriendin. Ik ben lang niet zo goed als vele van jullie, maar ik doe het gewoon voor de lol.
Ik heb ook een vraag, 5 november wordt ik achttien, en vlak daarna mijn zus 21, we gaan het samen vieren.
Ik wil de taarten gaan maken, 1 of 2, maar heb al wat rond zitten kijken voor wat ik zal gaan doen. Hebben jullie misschien leuke suggesties en/of voorbeelden?
Hoe lang kan je maximaal van te voren een taart maken, hij kan eventueel in de vriezer.
Lindas2
Geplaatst: 11-10-13 11:59
Wat is het rustig hier ..
Leuke taart Gipsy! Vind de hartjes rond de taart erg leuk!
Ik geloof dat dat in de OP staat.. Je kan een taart lang invriezen. Aangeraden wordt ± 3 maanden