Kan idd prima met houdbare melk, heb ik ook alleen maar in huis. Weet niet of je wel yoghurt of karnemelk in huis hebt? Daar kan je ook wel mee bakken, alleen het effect is iets anders als bij melk. Het wordt allemaal wat luchtiger door de reactie van het zure met bakpoeder.
Ook nog eens een gezonder recept voor de diëters onder ons. Ben zelf sinds een week of twee bezig met de voedselzandloper dus hou me ook in qua lekkers. Hoewel het eigenlijk juist een uitdaging is, gezonde baksels maken. Dit recept goed geslaagd in ieder geval
Wij gaan tweede paasdag naar mijn ouders en iedereen neemt wat mee, uiteraard ga ik voor het toetje . Ik maak (op veler verzoek) de tiramisu taart, een aardbeien taart en een bokkenpootjes taart -volgens dit recept: http://overeten.com/?s=bokken&submit=Search )..
Weet iemand nog lekkere toppings of recepten met lavendel erin? Mijn ouders hebben altijd een grote lavendelplant in de tuin dus als die gaat bloeien maar eens flink gebruik van maken.
Ik heb net de boodschappen voor mijn drie taarten gehaald (en wil dan nu eigenlijk al gaan bakken) zodat ik morgen kan bakken... Ben vooral benieuwd naar de bokkenpootjes taart!