Heb me ook ooit eens ziekgegeten aan Fish-sticks, dat eet ik nu ook niet meer. Mijn vriend heeft daar overigens totaal geen last van.. Weer persoonsgebonden dan?
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Heb me ook ooit eens ziekgegeten aan Fish-sticks, dat eet ik nu ook niet meer.
Ik denk dat eieren een vrij aparte smaak, geur en textuur hebben, kan me voorstellen dat het kokhals neigingen oproept!
Maar aangezien ik het ook heb en ik ,voor zover ik weet, niet zwanger ben, kan het wellicht ook gewoon zonder dat je 'n beeb in de buik hebt 
BLEH! Ik was nogthans heel erg verzot op kip, tot voor kort.
Kwam erg raar over bij de gastvrouw
Anoniem schreef:Misschien is het ook een associatie die je lichaam heeft gemaakt. Dat je je even niet zo goed voelde en dat dat onbewust aan een bepaald soort eten is gekoppeld. Sinds ik ziek werd na havermout met peer en walnoten heb ik in alle drie geen zin meer...
zou dat ook niet met de eieren het geval kunnen zijn? Ons lichaam raakt supersnel geconditioneerd op voedsel, bij wijze van overlevingsstrategie.
Wie weet...
Testje idd hier ook misschien aan te raden
Vriendlief zal blij zijn, ik daarentegen....
Spannend.. Anoniem schreef:Misschien is het ook een associatie die je lichaam heeft gemaakt. Dat je je even niet zo goed voelde en dat dat onbewust aan een bepaald soort eten is gekoppeld. Sinds ik ziek werd na havermout met peer en walnoten heb ik in alle drie geen zin meer...
Bij mij is het vaak als ik iets heel ei-igs eet, zoals een tortilla of frittata. Na een paar happen gaat het me dan echt tegenstaan, zowel smaak als structuur.