siz heerlijk lijkt me dat voor een paard zo'n hitactiefstal! Volgens mij heeft meneer niets te klagen op het moment

Shopperssss klinkt goed allebei! Ik heb ook zin om nieuwe dingen te gaan kopen, ik heb de hele week door hier dezelfde sets aan voor het werk, dat gaat wel vervelen! Hoop dat ik vrijdag loon heb dan kan ik meteen gaan shoppennnn

Ik heb hoofdpijn
Ik heb bij die wandeling zaterdag 2 keer mijn hoofd hard gestoten tegen een overhangende rots, heb nu een bult als een ei
eigen schuld dikke bult 
Ricardo het is hier altijd gezellig
Relaxed zeg van die pumps, kan me voorstellen dat je niet zo makkelijk schoenen kan kopen, mijn vriendin met maat 41 heeft hier al last van kan je nagaan....Mooie prijs hoor!Flevo ik denk niet dat ik dan nachtblind ben, maar het nijgt er heel erg naar dat wel. Ik zie snachts geen drol en de lichten zijn heel storend, maar ik kan nog wel autorijden op zich...
nee we hadden geen ijs bij ons dus heb niks kunnen koelen... Voel me best rottig nu eigenlijk, mijn hoofd bonkt en ik heb geen paracetamol ofzo...
) te verrassen met iets leuks 

Maar merk vaak wel dat ik minder zie dan andere mensen op een bepaald moment zeg maar