Welkom!
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

.
,
!
!
! 
kan me voorstellen Mocca
Mocca schreef:Spannend hoor Syl, die make-up! Ben benieuwd.
!
!
) al slecht in slaap kom,
!
, zóveel zin heb ik in het hele avontuur
! Sylhouet schreef:Welkom sjuh, ik ben sinds 1 januari dankzij dit topic en de meiden hier 12,9 kilo kwijt, dus het gaat jou vast ook lukken, succes!

Sjuh schreef:Sylhouet schreef:Welkom sjuh, ik ben sinds 1 januari dankzij dit topic en de meiden hier 12,9 kilo kwijt, dus het gaat jou vast ook lukken, succes!
Dank je!
En 12,9 kilo in 2,5 maand? WOW das echt veel! Wel gezond eten he?
!
!
!
!
. Sylhouet schreef:Je kunt in dit en in het vorige topic van dag 1 tot nu ALLES lezen wat ik heb gegeteb, mocht je je zorgen maken!

. Zo rond 't eind van de middag ga ik eens tellen hoeveel punten ik al op heb en wat ik die dag dan nog mag eten ('k doe dit niet meer zo precies omdat ik 't gewoon een rotwerk vind
)
!
!
!
!
Nu al ietsje onder de 60 zelfs...pas je wel op dat je niet doorslaat, want ik vond je namelijk op de foto's al super slank
!
??
) verstand gebruiken en niet dmv één of ander dieet 
Sylhouet schreef:Mijn doel is 60, maar als ik met 59 komma nogwat het vliegtuig in stap dan is dat ook goed, zo bedoel ik het!
Mijn BMI is dan nog steeds keurig, en dan heb ik wat marge voor de 4 weken vakantie!

ladyjoy schreef:Sjuh, hoe oud ben je, hoelang ben je en hoeveel weeg je nu?
Sport je dagelijks/heb je een doe baan of zit je de hele dag achter een pc?

. Dus ik heb vanavond 35 minuten gestept
(heb zelf zo'n stepding)

1.72 en op afgelopen woensdag woog ik 74.6 (toen ik vorig jaar november weer gezond begon te eten was ik 78.. moet je maar zien hoe langzaam het bij mij gaat! Pas de laatste 3 weken ben ik wat afgevallen).