Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Sizzy schreef:Hoe bedoel je spetterlover? Zou je een pony krijgen of wordt er een pony verkocht?
Poison schreef:ja in totaal, maar daar komt nog avondeten bij en meestal savonds nog wat lekkers (vandaag dus niet).
Meestal eet ik zo'n 300 voor het avondeten maar ik sta dan ook redelijk laat op (half 11) nu in de vakantie.
Ik vind zowiezo dat jullie allemaal super veel eten als je ziet hoe weinig hier thuis gegeten wordt!
Gewoon smorgens boterhammetjes, smiddags nog 1 en wat fruit ofzo.
en mn vader eet gerust de hele dag niks alleen avondeten en savonds/snachts wat worst ofzo
Spetterlover schreef:Sizzy schreef:Hoe bedoel je spetterlover? Zou je een pony krijgen of wordt er een pony verkocht?
Die pony die ik wilde hebben is nu al weg
En die wil ik dus al 7 jaar, is ze pas NET een paar weekjes weg
Spetterlover schreef:Poison schreef:ja in totaal, maar daar komt nog avondeten bij en meestal savonds nog wat lekkers (vandaag dus niet).
Meestal eet ik zo'n 300 voor het avondeten maar ik sta dan ook redelijk laat op (half 11) nu in de vakantie.
Ik vind zowiezo dat jullie allemaal super veel eten als je ziet hoe weinig hier thuis gegeten wordt!
Gewoon smorgens boterhammetjes, smiddags nog 1 en wat fruit ofzo.
en mn vader eet gerust de hele dag niks alleen avondeten en savonds/snachts wat worst ofzo
Maar daar val je dus niet van af
spokey schreef:Weer naar Beverwijk gereden voor een ijsje?
Vanmorgen auto ingeladen voor het weekendje Duitsland, mountainbike's op de fietsendrager. Doen de lichten het niet blijkt de stekker van de trekhaak helemaal verrot
(auto is nog geen jaar oud). Nu is mijn vriend snel naar de dealer en word er een nieuwe stekker opgezet. Baal er van we zouden om 9 uur gaan rijden
.
Jamy schreef:Hoeveel weeg je nu dan?