Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
mandy358 schreef:O: schaaltje magere yoghurt met een halve banaan, volkoren cracker met de andere helft banaan
T: bb met appelstroop
L: 2bb, een met appelstroop en een met komkommer
T: 5 walnoten, een appel
A: 4 kleine vegatarische balletjes (samen 220 kcal) brocolli halve aardappel en een beetje kaassaus, iets fruit (ongeveer 2 schijfjes ananas en 2 stukjes sinaasappel)
T: heel klein beetje magere yoghurt en klein stukje komkommer
D: water en thee
B: 20km fietsen, ongeveer 2 uur op stal bezig geweest, half uur paardgereden
wat vinden jullie van mijn lijstje? Ik heb delaatste tijd nog al moeite om gezond te eten maar wel genoeg kcal binnen te krijgen..
MrUlbe, bedankt! Ik vind ze ook erg lekker dus fijn om te lezen dat ze gezond en voedzaam zijn!
En nog een vraagje, wat vinden jullie van walnoten?
dressagelady schreef:dressagelady schreef:O. Yoghurt, havermout, blauwe bessen, kop groene thee
T. 1 stukje pure chocola 70%
L. 2 geroosterde boterhammen met kaas + komkommer
T. 2 vk boterhammen met filet americain + komkommer, walnoten/hazelnoten/amandelen, kop rooibosthee
A. Rode bietjes, bloemkool, groot stuk kipfilet, schaaltje yoghurt
T. Appel
B. 45min een beetje als een wousje half de spinningles gevolgd, ben toch nog niet helemaal betertrok het heel erg slecht omdat m'n keel steeds vol snot liep
Was wel een hele intensieve les (750kcal)
Many schreef:O: 40gr havermout met rijstmelk, appel, kaneel, chiazaad, gojibessen en rozijnen
T: smoothie banaan/spinazie/lijnzaad, half glas versgeperst sinaasappelsap
L: chili van gister (kidneybonen, gele en groene paprika, courgette, tomaat) met een gepocheerd ei
T: 200ml volle yoghurt met bosbessen, kiwi
A: sperziebonen met tofu en zilvervliesrijst
t: aardbei
Anoniem schreef:O: havermout met peer en spelt/amandelmelk, groot stuk bruin brood met pindakaas
T: -
L: 250g gedroogde vijgen, 4 vk crackers met pindakaas
T: salade van rucola, 2 tomaten, 2 gekookte eieren, 1 avocado en pijnboompitten
A: gewokte kipfilet met basmatirijst, groenten (broccoli, champignons, taugé), cashewnoten en emping
B: uur fietsen, 15 min NTC
Comments zijn welkom!
NeverGiveUp schreef:O; havermout met honing, blauwe bessen, walnoten en chiazaad
B; half uurtje fietsen
T; Mandarijn en mueslikoek
L; Sandwich met kaas en alfalfa, sandwich met runderrookvlees en peper
B; Uur paardrijden
T; Klein omeletje met tomaat en kaas die over was.
B; 45 minuten XCO bij Basic Fit
A; Kopje tomatensoep, turks broodje met sla, zalm, tomaat en kappertjes. Smoothie met sinaasappel, appel, citroen, tomaat, paprika en magere yoghurt.
Many schreef:Anoniem schreef:O: havermout met peer en spelt/amandelmelk, groot stuk bruin brood met pindakaas
T: -
L: 250g gedroogde vijgen, 4 vk crackers met pindakaas
T: salade van rucola, 2 tomaten, 2 gekookte eieren, 1 avocado en pijnboompitten
A: gewokte kipfilet met basmatirijst, groenten (broccoli, champignons, taugé), cashewnoten en emping
B: uur fietsen, 15 min NTC
Comments zijn welkom!
Mooi lijstje, zoals altijdwat is emping?
mandy358 schreef:O: schaaltje magere yoghurt met een halve banaan, volkoren cracker met de andere helft banaan
T: bb met appelstroop
L: 2bb, een met appelstroop en een met komkommer
T: 5 walnoten, een appel
A: 4 kleine vegatarische balletjes (samen 220 kcal) brocolli halve aardappel en een beetje kaassaus, iets fruit (ongeveer 2 schijfjes ananas en 2 stukjes sinaasappel)
T: misschien een stuk fruit
D: water en thee
B: 20km fietsen, ongeveer 2 uur op stal bezig geweest, half uur paardgereden
wat vinden jullie van mijn lijstje? Ik heb delaatste tijd nog al moeite om gezond te eten maar wel genoeg kcal binnen te krijgen..
En nog een vraagje, wat vinden jullie van walnoten?