Taarten Decoreren deel XXIV

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Tieneke

Re: Taarten Decoreren deel XXIV

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-13 14:30

Nja dat is dan wel vervelend. Ik ben van Bosch wel erg tevreden, moest je een nieuwe zoeken. Is ook eentje met een staafmixer voor hetzelfde apparaat.

corine1981

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-13 14:35

Ik ben binnenkort jarig. Heb met mijn nieuwe hobby wel een lijstje te vullen :-)

DIVA2

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-13 17:25

Wat een heerlijk rustige beurs!!!
Geen rijen dik maar overal goed kunnen kijken.
Helaas weinig spectaculairs gezien.

Kinke

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-13 21:00

Ben je nog bij Icing Smiles geweest??? }>

Kinke

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-13 21:01

Het was veel te rustig. Denk dat veel standhouders zich nog wel 2x bedenken voor volgend jaar.

Purkii

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-13 21:03

moest vandaag een taart maken voor een stel wat beide 50 wordt..ze hebben een eetcafe in een oud postkantoor en houden van welness...daar heb ik dit van gemaakt...
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Tieneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-13 21:04

Leuk gedaan!!

TurboTinker

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-13 21:14

Heel crea!

briitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-13 21:44

Zijn er toevallig nog andere mensen die zich geroepen voelen om een honda taart voor mij te maken :+ ?

Lindas2

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-13 22:12

Leuke taart hoor!

Was het echt zo rustig op de beurs ja?? Ik ga morgen met n vriendin, ben benieuwd!

DIVA2

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-13 23:13

Kinke schreef:
Ben je nog bij Icing Smiles geweest??? }>

Ja!
Maar jij was er niet :) ik was ook vroeg hoor.
Suze zat er.
Was echt heel rustig he? Ik vond het heerlijk hoor, die rust.
Maar kan mezelf voorstellen dat het voor de standhouders niet geweldig was.
Ga je morgen weer?
Wil jij, of iemand anders die gaat, een duidelijke foto maken van de ballerina Wooblie.
Zit een Engelse dame naast de Edible Art stand, zij maakt de poppetjes. Staan wat voorbeeldjes van op de tafel. Ik had gehoopt dat ze in het boekje zouden staan maar helaas.....
Er staat een ballerina in de planning en ik vind het poppetje zoooo schattig.

Kinke

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-13 09:56

Ik vond het zelf ook heerlijk. En rond een uur of 5 werd het nog rustiger.
Die Engelse mevrouw is Frances McNaughton :) Ik ga vandaag niet weer, hoef niet te werken en heb het gisteren wel gezien ;) Voor de standhouders is het echt sneu, het is echt verschrikkelijk duur om daar te staan, je hebt er dagen werk van, het is zwaar om daar 2 dagen te staan en dan verdien je ook nog weinig. (maar daar kom je pas achter als je zelf een paar keer op beursen hebt meegedraaid)

sharonalover

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-13 11:22

Ik ben gisteravond ook nog even langs geweest. Ik vond het inderdaad erg rustig, al vond ik dat wel prettig :P . Heb dan ook alles op mijn gemakje kunnen bekijken.
Ook nog een paar kleine dingetjes gehaald :) Ik kan weer even vooruit voorlopig :)

prugelpiet

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-13 11:47

Ik wil me vanavond aan een boltaartjr gaan wagen :D

KozieZ

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-10-13 12:55

Net een dino-taartje gemaakt. Weer een "klei" figuurtje erbij :) Valt me dan uiteindelijk toch altijd weer mee hoe simpel dat ook kan zijn... Ga me binnenkort eens wagen aan een wat ingewikkeldere knutselfiguur denk ik...

Geen beurs hier, te ver weg. Lijkt me wel leuk een keer.

KozieZ

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-10-13 12:55

Purkii: leuke taart weer!

Lindas2

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-13 19:29

Vanuit hier ook weer flink eind gereden maar toch weer naar de beurs geweest. Was wel weer leuk maar inderdaad aanzienlijk rustiger en miste toch wel n aantal grote namen uit taart wereld zoals funcakes, dlt shop, taart en decoratie, callebaut had ook altijd grote stand..
wel weer wat leuke dingen gehaald :)

corine1981

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-13 20:08

Zonde van de beurs... Daaraan kun je ook wel goed merken dat het crisis is denk ik. Het was voor mij ook net iets te ver weg en ik moest gister en vandaag sowieso werken, anders had ik graag een kijkje gaan nemen.

Ik had donderdag een bolletje gebakken en gister in een klein uurtje ff versierd, we zouden vanavond visite krijgen. Dat ging niet door, maar de taart eten mijn zoontje en neefje wel op _O-
http://www.mijnalbum.nl/Foto550-A6IE7WAG.jpg

DIVA2

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-13 20:16

Twee jaar geleden is er een kindje overleden, 7.5 maanden oud. Mijn héle grote vriend.
Hij zat, net als zijn oudere broer en zus hebben gedaan, bij ons op het kdv. Dinsdag heb ik 'm nog geknuffeld en de volgende dag was hij er niet meer.
Een hele vervelende samenloop van omstandigheden(niet op het werk hoor) heeft hier voor gezorgd.
Ik kan jullie zeggen dat ik met beide benen op de grond sta, soms misschien wel teveel, ik bijna nergens door van slag raak en dingen héél makkelijk naast mij neer kan leggen maar tjongejonge, wat was- en ben ik soms nog steeds, hierdoor van slag. Pas nu gaan er dagen voorbij dat ik er niet aan denk. Maar er gaan nog geen weken voorbij. Iedere week denk ik er minstens 1x aan.
Met zijn ouders heb ik een goed contact, voor het gebeuren maar nu gelukkig ook nog. Inmiddels heeft mijn kleine vriend er een baby broertje bij. Ook zo'n lekker ding :-)

Op zijn sterfdag en op zijn geboortedag stuur ik iets naar zijn ouders. Vandaag op zijn 2e sterfdag ben ik een taartje gaan langsbrengen. En wéér kwamen die tranen. Ik word er soms gek van.
Een taart, ik heb er echt even over na moeten denken hoor. Normaal gesproken staat een taart in het teken van een feestje en daar hebben we nu niet mee te maken. Verre van zelfs...
In dit geval zie ik het feestje in de tijd dat ik van de kleine man heb mogen genieten en hem heb mogen knuffelen en vasthouden.
En bij dat feestje hoort ook een taart.
Maar wat küt dat het feestje maar zo kort heeft mogen duren....

Op de taart staan drie witte bloesempjes; voor zijn twee broertjes en zijn zusje. En de vlinder, dat is mijn vriendje :-)
Ouders vonden 'm PRACHTIG!!!
Afbeelding

Afbeelding

KozieZ

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-10-13 20:22

Mooi zeg! En wat onwijs lief van je. Heb de tranen in mijn ogen prikken... Dat mensen soms maar zo kort van het kleintje mogen genieten... Hoe blij ik er na het lezen van zulke dingen altijd weer van wordt om mijn kindjes extra te knuffen... Hele mooie taart en hele mooie gedachte! :(:)

DIVA2

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-13 20:25

Toen ik de vlinder er vanmiddag bij deed moest ik ook even stoppen omdat ik niets meer zag....
Ik heb de laatste dagen verschillende vlinders gemaakt en iedere keer was het niet de juiste. Totdat deze kwam.
Ik prikte 'm erbij en had overal kippenvel. De juiste dus :-)

KozieZ

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-10-13 20:28

Heel mooi!

Cindequil

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-13 20:40

Wauw Diva, wat mooi, je verhaal raakt me, ik ben niet zo snel zo'n emotionele muts.

Iemand hier op bokt vond mijn vorige tietentaart zo leuk, dat ze er ook graag een voor haar vriendin haar verjaardag wou, dus die heeft ze toenstrakjes opgehaald en dit is het resultaat. Tevens mijn allereerste klant. Ze vond hem erg mooi, dus ik ben blij!
Alleen niet helemaal tevreden met de "veters" en de cijfers en letters(andere kant van de taart)
Daar moet ik nog even handigheid in krijgen.

Afbeelding

Tieneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-13 20:49

Diva2, het is prachtig. Niet alleen de taart, ook de gedachte erachter.

prugelpiet

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-13 20:54

Wauw diva. Prachtig, raakt me, en voor ons is het dan zo vanzelfsprekend dat we bijvoorbeel 13 zijn, o gelofelijk triest dat hij maar zo jong is geworden :n