Ik kook graag met veel groente, groente is lekker ^_^ Behalve koolsoorten (muv bloemkool), dat is niet zo aan mij besteed. Ik ga eens kijken hoe ik dit handig kan aanpakken

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Laatst heerlijk mango-ijs gemaakt van een beetje overrijpe mango en wat ongezoete sojamelk (oké en een heel klein beetje slagroom)
 Laatst heerlijk mango-ijs gemaakt van een beetje overrijpe mango en wat ongezoete sojamelk (oké en een heel klein beetje slagroom)   

heb wel een lijstje met recepten die ik wil proberen... Maar eerst maar verhuizen.
 heb wel een lijstje met recepten die ik wil proberen... Maar eerst maar verhuizen.                                                         

wat klinkt dat lekker!
 wat klinkt dat lekker!                                                         

phormicola schreef:Bij de Marokkaanse supermarkt hier om de hoek zijn de bananen in de aanbieding voor 50 cent de kilo. Dat laat ik niet aan me voorbij gaan natuurlijk; tijd dus voor bananenrecepten
Ik ga een bananenbrood maken en suikervrij bananenijs, maar toen hield de inspiratie wel op. Heeft er iemand nog gezonde bananenrecepten voor me?

Ik ga me daar eens over inlezen!
 Ik ga me daar eens over inlezen! 

juist veel sneller koud. Ik kan er totaal niet meer tegen, ondanks dat ik in de winter maanden urenlang sta te kleumen tijdens het lesgeven. Val er altijd wel snel van af, dat dan weer wel
 juist veel sneller koud. Ik kan er totaal niet meer tegen, ondanks dat ik in de winter maanden urenlang sta te kleumen tijdens het lesgeven. Val er altijd wel snel van af, dat dan weer wel