Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Mrijn schreef:Hmm, de ervaring van je an zal ik niet doorgeven aan mijn man. Hij heeft vorig jaar zijn eerste marathon gelopen en wilde dit jaar in ieder geval Berlijn lopen. Dat gaat al niet door, maar dat dat wellicht nooit meer doorgaat...
Wat bij mij meespeelt is dat ik veel last heb van vermoeide benen, echt een soort van groeipijn in mijn bovenbenen. Daarbij heb ik last van een peesplaat in mijn linkerheup. Daar valt goed mee te lopen hoor, andere schoenen hielpen al een eind, maar echt stimulerend is het niet. Voor die nare bovenbenen heb ik gister andere magnesiumtabletten gehaald. Ik hoop dat deze wel helpen (slikte het al een tijdje).
De rush van hardlopen vind ik heerlijk. Gewoon het gevoel dat mijn lijf dat aan kan... Ik kan niet zeggen dat het echt goed was voor mijn lijn want zodra ik thuiskwam, moest ik eten en veel en het liefst KH-rijk! Ik liep meestal nog maar 5km hoor, wilde net door gaan trainen voor 10 km. Ik krijg een vakantie naar NY van mijn man als ik daar volgend jaar (op mijn 40ste) de marathon ga lopen, maar dat voelt echt als onhaalbaar. Wat je daar al niet voor moet doen en laten...