Marjolein, 25 jaar. 1.85 lang en op het moment 74 kg. Dat klinkt niet als teveel, maar voel me er niet lekker bij. Ik kom van de ruim 85 kg af na een knie operatie. in ongeveer een jaartje tijd dus ruim 10 kilo afgevallen, en nu op weg naar het laatste beetje, maar in je eentje is het laatste beetje toch lastig. Ik wil uiteindelijk naar 70 kg.
Mijn gemiddelde dag:
O: glas sap, en als het lukt een bakje yoghurt (na een bijna een jaar proberen wordt ik nog iedere ochtend misselijk en last van mn maag met ontbijt)
T: een reep (muesli of happers oid) of een zakje kellogs breaks
M: 3 boterhammen of crackers met 20+ kaas of 20+ smeerkaas, mager beleg etc, met een stuk fruit of komkommer.
T: Een appel of reep
A: Aardappetjes, groente en vlees, of pasta oid
T: Een koekje of een pak crackertjes, en af en toe een zakje chips (als ik daar nou toch eens vanaf kan blijven hihi)
Verder probeer ik een paar keer per week een stuk te skaten, of met mn paardje te wandelen (ernaast) alleen die is nu kreupel dus dat gaat even niet...
Als het goed is binnen nu en een maandje ook weer naar de sportschool, na eindelijk een sportmaatje te hebben gevonden! (hoop dat dat doorgaat, dan heb je tenminste een stok achter de deur om te gaan)