Ik mag toch hopen dat ze ook minder worden bij mji, heb nu al een keer E gehad. en voornamelijk 85D dus echt geen pretje. allemaalvan die mooie bh's die je neit passen.
Ken je frustratie en ergste is dat je dan veel kan afvallen en soms gaan ze niet mee he.
Laatste keer voor de operatie was ik 34 kilo afgevallen mijn borsten werder maar groter en groter. En dan heb ik een reductie gehad en werden ze opnieuw groter. Maar nu krimpen ze eindelijk met de theezakjes als resultaat hahaha.
hai meisjes, ben er weer even. diagonaal bijgelezen en zie erg magere dagen voorbij komen. ook van suus dit keer! foei!
ik vandaag slecht gegeten; door combinatie van buikloop, hoofdpijn en vermoeidheid een dag thuis... gesnoept en witbrood gegeten... morgen opnieuw.
gisteren druk gehad, dus vandaar neit veel gepost. 's middags met de nijnen naar de dierenarts voor de jaarlijkse entingen, maar morgen moeten we terug met droopy. \droop heeft een ontstoken oog; vermoedelijk door problemen met de kiezen. ze heeft ook haken en die worden morgen onder narcose weggevijld. hoop dat de kies die de problemen veroorzaakt los zit, zodat ze deze kunnen verwijderen en dat de kies nog geen abces heeft veroorzaakt in het bot...
Mijn oude hondje (beagle) is ziek. Onder het wandelen half uurtje geleden viel ze ineens om en deed ze heel raar. En nu trilt haar poot de hele tijd. Verder is ze wel weer rustig. DA gebeld, die zegt dat we het tot morgenochtend maar even moeten aankijken. Omdat hij ws. toch niks voor haar kan betekenen. Pff. Snik.
Zijn inderdaad super leuke honden. Maar idd Angelique, stront eigenwijs. We hebben ook nog een boxer, heerlijke combi.
Maar goed, ze ligt in haar mand en kan niet opstaan. K.ut. Ik moet van mijn ouders naar bed, ben niet lekker. Maar wil bij haar blijven. Maar mijn ouders passen goed op haar & als er iets geks gebeurt roepen ze me. We hebben altijd met elkaar afgesproken, dat we alles voor onze dieren doen. Maar als ze geen plezier meer hebben en moeten lijden, worden ze ingeslapen. We willen niet egoïstisch zijn. Ik weet ok wel dat zo'n hondje niet eeuwig mee kan. Ze is net 15 geworden. Dus al behoorlijk oud. Maar niet grijs, blind, doof of wat dan ook. Gewoon een hondje die nog heerlijk mee dribbelt. Nou hard duimen draaien dat ze toch nog gaat opkrabbelen!
Was bij mijn hond ook, heb maar één raad niet te lang wachten. Dat heb ik gedaan omdat ik hem niet kon missen en daar heb ik nu vijf jaar later nog een slecht gevoel over.
We willen ook niet te lang wachten... Maar wat is het juiste moment... Bedoel vanmorgen was er niks aan de hand. Nu ligt ze als één hoopje ellende in de mand.... We kijken het sowieso (tenzij er hele gekke dingen gebeuren) tot morgenochtend aan. Is het dan niks of weinig verbeterd, zullen we om tafel gaan en met z'n allen beslissen. Stomme is, ons andere (overleden) hond heeft bijan precies het zelfde gehad. Die krabbelde toen weer op, helaas ging het een kleine week erna toen weer mis en hebben we haar in laten slapen. Pfff, dit kan ik er nou net niet bij hebben. Ik zet mijn wekker, voor het geval ik in slaap val en ga over een paar uurtjes weer even bij d'r kijken. Ondertussen passen mijn ouders ook op.
Ja maar was door stofwisselingsprobleem ging er op korte tijd helemaal af, en zat er op een maand helemaal bij. Hoogste was 24 kilo op een maand bij. Was echt zo psychisch zwaar omdat ik niks verkeerd at. Maar zelfs als je dat doe denk ik niet dat je 24 kilo op een maand kan aan eten.
Pivanti
Geplaatst: 02-04-09 23:15
Sanne, wat ontzettend naar!! Ik zal voor je duimen, hoop echt dat je hondje toch nog opknapt!!
Ik kom even hard voorbijzwaaien, had het de laatste dagen wat druk en ben de komende dagen nog drukker en heb maar beperkt internet Ik ga we leuke dingen doen, morgen vrouwendag met familie en zondag ijslanderkeuring.
Sanne en Saskia, sterkte! Geldt trouwens voor iedereen die het even moeilijk heeft of zwaar heeft. (ik heb weinig bijgelezen)
lesilla
Geplaatst: 02-04-09 23:48
Soms nog zo drie kilo meer vorige keer was het negen. Maar het is veel beter nu. Ben er wel blij om
Heb al een deeltje van men schoenen geordend morgen verder
Ik heb het ook al druk Vandaag werken, 'savonds naar remy ! Morgen werken, donderdag f1 kijken & Naar remy, maandag weer werken Dus ik ben hier waarschijnlijk dinsdag pas weer ..