[HK]Met een warme choco in de hand, gaan de koekjes aan de k

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

benangelique

Re: [HK]Met een warme choco in de hand, gaan de koekjes aan de k

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-08 18:59

macaroni is heerlijk, maar die zwaardenmaag! iew! orgaanvlees! jek.

een uur is 55 euro en na dat uur kan je mij en paard bij elkaar vegen...

Blinnii

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-08 19:00

Jaa oke, maar ik betaal 25 voor een half uur, dus wat dat betreft zit je dan niet zover uit elkaar en ik vind het nog steeds veel. Clown|
Maar zoals ik al zei, dat ben ik. Feli was behoorlijk moe na vanochtend ghehe en ik ook.

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-08 19:01

Mijn vriendin betaald 35 per half uur. Ik heb in het begin 15 euro betaald per half uur. Hoe hoger de lesgever hoe hoger het geld.
Paardenwereld is duur Nagelbijten / Gniffelen

SuSem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-08 19:05

Bedankt voor alle knuffels Lachen

Mijn avondeten wordt lasagne... ben alleen fruit voor vanavond vergeten Verdrietig

benangelique

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-08 19:08

fruit een keer vergeten is geen ramp hoor.
ik eet rostirondjes vanavond!

ik wil best wat geld uittrekken voor een les, maar dan moet het wel heel goed zijn!

AniekR

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-08 19:11

Doei!
Ik weet eigenlijk nog niet wat het avondeten wordt hier, moeders moet nog beginnen.

Heb op stal mooie kerstfoto's laten maken van mij en Poes, volgens mij zitten er wel mooie tussen! Zal vanavond even uitzoeken Knipoog

benangelique

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-08 19:13

ben benieuwd aniek en nog gefeliciteerd met je puntjes trouwens!

AniekR

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-08 19:15

Thanks! Ik ben ook benieuwd, maar kon beneden nog niet op de comp. en op de laptop is niet echt fijn uitzoeken Nagelbijten / Gniffelen Tong uitsteken

benangelique

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-08 19:16

ik zie het wel verschijnen, ga nu ff koken.

tot later!

Blinnii

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-08 19:16

benangelique schreef:
fruit een keer vergeten is geen ramp hoor.
ik eet rostirondjes vanavond!

ik wil best wat geld uittrekken voor een les, maar dan moet het wel heel goed zijn!

* jaloers op de röstirondjes.. Bloos! Vingers aflikken

Ik ben het helemaal met je eens, maar dan moet je ook een hoog geplaatste lesgever hebben.
Ik weet eerlijk gezegd niet welk niveau mijn instructeur heeft hoor, maar het is gewoon hetzelfde en dat vind ik apart.

Instructrice op de Stadsrijschool vraagt voor haar privéklanten 15 euro per half uur, dus dat zou al een stukje vriendelijker zijn, maar ach. Lachen

Madeira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-08 19:24

Meiden rijden ging weer toppie Haha!

Ik stap nu op met een krukje van 50 cm, die 1e meter kan ik gewoon mijn been over haar heen slaan zodat ik niet eerst in de stijgbeugel hoef. Lachen

Enneh.. wij hebben stampot zuurkool met stukje magere rookworst gegeten. Lachen

Sanne, ook nog een knuffel van mij!

ItsMe2

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-08 19:27

@ Paulien: Fijn dat het rijden zo goed gaat !! Haha!
Echt super!! Haha!

Ik heb net even gedoucht, en heb de hele avond voor mezelf!
Iemand nog leuke ideeen wat ik kan gaan doen, vriendinnen hebben allemaal wat Vork

Madeira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-08 19:31

Ellen, jaaa ik ben zooo trots op mijn meisje! Lovers
Maar ik ga vanavond in elk geval vroeg naar bed Tong uitsteken

AniekR

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-08 19:34

Super dat het opstappen nu goed ging!!

ItsMe2

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-08 19:47

@ Paulien: En nu kun je al die mensen die die stomme opmerkingen hebben gemaakt, ook heel hard gaan uitlachen.
Ook jij kunt rijden! En dat laat ze maar eens zien!!
Puh, ik vind dat wel niet zo stom, tuurlijk kun jij ook rijden!!

Madeira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-08 19:48

Ell_en schreef:
@ Paulien: En nu kun je al die mensen die die stomme opmerkingen hebben gemaakt, ook heel hard gaan uitlachen.
Ook jij kunt rijden! En dat laat ze maar eens zien!!
Puh, ik vind dat wel niet zo stom, tuurlijk kun jij ook rijden!!

Als mijn instructrice zegt dat het ''er erg netjes uitziet'' geloof ik het wel Knipoog

Ik moet alleen afleren, dat ik erg op geluid gericht ben. Ik span mijn lichaam altijd aan als ik een geluid hoor, om extra goed te luisteren zeg maar (ik kan het niet zo goed uitleggen). Maar het paard onder mij, spant zich ook aan van: heey wat is dat. Dat moet ik echt afleren Tong uitsteken

ItsMe2

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-08 20:25

Iedereen heeft leerpunten. Als ik alle punten moet opnoemen waar ik nog aan werken moet/kan, dan zijn we inmiddels 5 pagina's verder Clown Knipoog

Madeira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-08 20:27

Ell_en schreef:
Iedereen heeft leerpunten. Als ik alle punten moet opnoemen waar ik nog aan werken moet/kan, dan zijn we inmiddels 5 pagina's verder Clown Knipoog

Bij mij ook hoor Lachen ik denk zelfs wel 10 pagina's.

Maar dat maakt niet uit, zolang je plezier hebt erin en er van kan leren is altijd leuk! Lachen

benangelique

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-08 21:25

afleren van reacties is erg moeilijk. madeira moet er gewoon aan gaan wennen dat zij niet gaat reageren op die spanning van jou. maar ook dat zal lastig zijn...

belinda, ik heb normaal les van mirella; zij is prix st georges en evert de jong rijdt (reed) nog hoger geloof ik.

rosti was lekker en de appeltaart smaakt ook heerlijk! Clown

Blinnii

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-08 21:35

Ja, maar kijk dan praten we even over een heul ander niveau he Angelique! Haha!
Volgens mij is er niemand bij ons (op Jeroen de staleigenaar na, die heeft internationaal gesprongen) op stal met dat niveau.
Maargoed ik weet het niet zeker hoor (vrouw van Jeroen rijdt wel ergens in het Z of hoger..), dus ik wens niet aangevallen te worden hierop hihi! Haha!

Pivanti

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-08 21:38

Aniek, mooi 2 puntjes erbij Lachen Nette dag

Belinda, dat is inderdaad een hoop geld 25 euro per half uur! Ik betaal 17,50 voor een half uur (al doet ze eigenlijk geen halve uren les geven) en 30 euro per uur. En ga dan naar daar (hebben ook betere bak en binnenbak) En haar vader die is geloof ik wel 70 euro of meer per uur, naar wat ik gehoord heb.
Leuk dat de les zo goed ging Lachen

Ingrid, en hoe wordt de trui?

Paulien, fijn dat de les goed ging Lachen En mooi dat het opstappen goed ging

Sanne, Ach gut

Angelique, mooi schiet al aardig op met klussen zo te lezen Lachen Lekker appeltaart! Vingers aflikken

Sok, heel veel plezier Haha! Cool

Ellen, heb er nog nooit van gehoord Gensekop of zwaardemaag.. klinkt niet lekker Knipoog Sportief hoor 2 uur fietsen Lachen

Ik ben vandaag voor de tweede keer alleen naar het bos gegaan. Eerst keer is maanden geleden en toen ging het mis (kwam in t stroom) en was kei druk terug. Maar na nu twee keer naar les te zijn gereden met iemand mee op de fiets en hij was van de week ook best rustig op de terugweg dacht ik laat ik maar weer eens een poging wagen want wil dinsdag ook alleen naar les rijden. En heb samen met een stalgenoot geoefend bij de hekjes op en af stappen. en ook alleen bleef hij stil staan, ook terug Lachen Was gewoon even 15 min stappen naar het bos daar 15 min gereden, klein drafje en terug, gewoon om te oefenen dat hij rustig is bij de hekjes en met terug rijden Alleen toen we bijna thuis waren en net over t spoor gingen, ging de bel rinkelen dus ik snel stukje verder gedraafd anders zijn we wel erg dicht bij de trein. En laatste stukje begon die opeens erg druk te doen en kop erop, dus even tot de orde geroepen... stappen is stappen wat er ook gebeurd Knipoog en daarna ging het weer goed. Dus ben wel trots op hem Lachen Dinsdag dus maar eens alleen naar les, dan kan ik tenminste via t bos. Als er iemand mee fietst moet ik wel via de weg en dan komen we weer bussen en vrachtwagens tegen die hij eng vind. Mag alleen niet alleen naar het bos/les van me ma eigenlijk... maar ja ik vind het wel veilig, dan kan ik via t bos en kom ik dus geen vrachtwagens oid tegen.

Verder gewerkt en nu nog Knipoog (oppassen) blijf hier slapen en dan morgen nog van half9 tot half10 en dan lekker weekend Lachen Maandag nog een dagje van 7 tot 18u en dan lekker lang vrij Haha!

Sizzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-08 01:02

Hallo allemaal, jullie zullen wel allemaal lekker liggen tukken Haha! Hier is nu nu bijna 8u 's ochtends. Vannacht nog wel paar uur wakker gelegen, maar verder prima geslapen eigenlijk Lachen

Vriendje is naar werk en heb ik hier wel lekker Internet, relaxed Ja

Had op het laatste stuk (binnenlandse vlucht van 2 uur) nog 4 uur vertraging, dat was wel goed balen, want was er behoorlijk klaar mee Haha!

Aniek: gefeliciteerd met je punten!

Ik betaal 10 euro per half uur prive les Lachen En bij Evert de Jong betaal ik wel een stukje meer Clown Heb voor m'n verjaardag een les gehad van David de Wispelaere Hyper! 1 maart heb ik die (katsjing, 75 pleuros)

Fijn dat je les goed ging Blinni, 1x per 2 weken is ook prima om te lessen toch? Lachen

Sok: fijn weekend bij je vriendje!

Madeira: fijn dat het rijden weer goed ging!! En dat het opstappen nu ook zelfstandig lukt Ja

Klinkt goed Pivanti, je buitenrit!

xingridx

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-08 02:54

Ikke niet hoor Siz Haha!
kom net uit mn werk maar dan kan ik nooit zo goed slapen nog, altijd weer ff acclimatiseren Lachen wel erg gezellig poos zitten kletsen/borrelen met collega's, was wel leuk Lachen

Patricia, mn trui wordt leuk Haha! hij schiet al op, alleen de mouwen en kraag nog Ja

Paulien, rijden gaat nu dus weer goed! super hoor meis!

Sok, veel plezier bij je vriendje!

Zal mn dagplanning nog even neerzetten:
O: yoghurt met muesli
L: 2 bb rosbief/gebakken ei, 1 broodje kaas
D: 2 vieze worstjes en klein beetje gebakken aardappels (was niet te eten, de personeelsmaaltijden zijn niet zo denderend Clown )
T: paar bitterballen Lachen

Jezus wat een slechte dag eigenlijk, helemaal tussendoortjes vergeten Nagelbijten / Gniffelen
morgen nieuwe ronde nieuwe kansen (al moet ik dan ook weer werken, gelukkig dan ergens anders waar ik wel beetje fatsoenlijke maaltijd krijg Ja )

Blinnii

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-08 10:16

Susan ;
Nou voor mij is één keer in de twee weken privéles nog steeds te veel, ik heb geen 50 euro per maand extra over daarvoor.
Ik verdien opzich wel genoeg, maar er zijn ook nog andere dingen waar mijn geld heen moet.
Maargoed de groepslessen zijn gratis, dus dan rijd ik daar gewoon wat vaker in mee. Lachen

Wat voor werk doe je dan Ingrid? Lachen

ukje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-08 11:10

Goedemorgen.

Gister avond naar de kerstmarkt hier in het dorp geweest zo iets geinigs voor me hondje gekocht.

Vandaag durf ik mijn dag wel neer te zetten.

O: kwark met sinaasappelsap
T: kopje thee met 2 speculaasjes
L: 2 boterhammen met slankie
T: fruit
A: ga uit eten

Het klinkt misschien heel vreemd maar sinds dat ik ziek ben geweest kan ik niet meer echt veel snoepen zit na een halve zak al vol terwijl ik er gerust 2 kon eten.als ik een snoepbui had.