Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
|

benangelique schreef:fruit een keer vergeten is geen ramp hoor.
ik eet rostirondjes vanavond!
ik wil best wat geld uittrekken voor een les, maar dan moet het wel heel goed zijn!

Ell_en schreef:@ Paulien: En nu kun je al die mensen die die stomme opmerkingen hebben gemaakt, ook heel hard gaan uitlachen.
Ook jij kunt rijden! En dat laat ze maar eens zien!!
Puh, ik vind dat wel niet zo stom, tuurlijk kun jij ook rijden!!
Ell_en schreef:Iedereen heeft leerpunten. Als ik alle punten moet opnoemen waar ik nog aan werken moet/kan, dan zijn we inmiddels 5 pagina's verder![]()
ik denk zelfs wel 10 pagina's.

Nette dag
En mooi dat het opstappen goed ging
Lekker appeltaart!
Sportief hoor 2 uur fietsen
Was gewoon even 15 min stappen naar het bos daar 15 min gereden, klein drafje en terug, gewoon om te oefenen dat hij rustig is bij de hekjes en met terug rijden Alleen toen we bijna thuis waren en net over t spoor gingen, ging de bel rinkelen dus ik snel stukje verder gedraafd anders zijn we wel erg dicht bij de trein. En laatste stukje begon die opeens erg druk te doen en kop erop, dus even tot de orde geroepen... stappen is stappen wat er ook gebeurd
en daarna ging het weer goed. Dus ben wel trots op hem
Dinsdag dus maar eens alleen naar les, dan kan ik tenminste via t bos. Als er iemand mee fietst moet ik wel via de weg en dan komen we weer bussen en vrachtwagens tegen die hij eng vind. Mag alleen niet alleen naar het bos/les van me ma eigenlijk... maar ja ik vind het wel veilig, dan kan ik via t bos en kom ik dus geen vrachtwagens oid tegen.
(oppassen) blijf hier slapen en dan morgen nog van half9 tot half10 en dan lekker weekend
Maandag nog een dagje van 7 tot 18u en dan lekker lang vrij
Hier is nu nu bijna 8u 's ochtends. Vannacht nog wel paar uur wakker gelegen, maar verder prima geslapen eigenlijk 

En bij Evert de Jong betaal ik wel een stukje meer
Heb voor m'n verjaardag een les gehad van David de Wispelaere
1 maart heb ik die (katsjing, 75 pleuros)

wel erg gezellig poos zitten kletsen/borrelen met collega's, was wel leuk 
hij schiet al op, alleen de mouwen en kraag nog 
)

)