Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Citaat:Met deze FunCakes botercreme mix maak je een prachtige witte botercrème van banketbakkers kwaliteit. Nog toe te voegen per 100 gram mix: 100 gram poedersuiker, water en 250 gram boter. Evt. restanten zijn in de vriezer prima te bewaren.
[***] schreef:Die wegenborden móet ik ook gaan oefenen! Mijn vriend is verkeersdeskundige, dus enorm toepasselijk! Nog tips Jaffel??
imd schreef:Leuke taarten, Monique!
Even een vraag:Citaat:Met deze FunCakes botercreme mix maak je een prachtige witte botercrème van banketbakkers kwaliteit. Nog toe te voegen per 100 gram mix: 100 gram poedersuiker, water en 250 gram boter. Evt. restanten zijn in de vriezer prima te bewaren.
D'r moet nog boter en poedersuiker in. Wat zit er dan in die mix?? Want botercreme maak je toch van boter en poedersuiker?
Elaine schreef:Ik ga vanmiddag marsepein halen om te oefenen. Hij is eind van de maand voor t laatst op dit project, dus dan wil hij trakteren.
Maak jij gewoon muffins en snij je de bovenkant er dan recht af? Botercreme op de bovenkant en dan de borden erop?