Jaduuh schreef:Hihi, nou dat zal wel meevallen.
Anne is trouwens 1e en 2e geworden
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Jaduuh schreef:Hihi, nou dat zal wel meevallen.
Ga zo nog maar even extra goed zoeken en opruimen, misschien komt hij dan te voorschijn. trisca schreef:Jeetje Astrid
Mooi hoor.. Zou nou langzaam proberen te gaan stabiliseren, of niet?
Mijn weegschaal is momenteel ook heel lief voor mij..![]()
Gisteravond 2 feesten gehad en daarna uit, waren om 5 uur thuis.
Ben wel trots op mezelf dat ik het gehouden heb bij Dubbelfris, spa bauw en paar plakjes komkommer. Feest van mijn vriendin vrijdag: 2 glazen dubbelfris en 2 toastjes filet american..
!Maethoriel schreef:Ik had m'n wekker vanochtend dapper om 9uur gezet om lekker te gaan hardlopen. Werd echter om half9 al wakker, door het noodweer (ik slaap op zolder). Slagregens, windstoten, hagel.
Hardlopen heb ik dus even uitgesteld tot het vanmiddag misschien droogt wordt en blijft.
Ga wel nog even op de fiets naar de bieb zo, die is op zondag geopend, ben ik erg blij mee
! Wat een weer vannacht en vanochtend zeg.... slagregens inderdaad!!
!
...
!
!

) maar qua beweging is dat veel minder dan normaal. Eregisteren 10 km hardgelopen, gisteren 8,6 km, vandaag niks en morgen doe ik weer 10 km.

Myra schreef:O= magere yoghurt met 1 appel, 6 chocolaatjes
T= /
L= bambix (20 gram, 280 ml magere melk)
T= bapao rundvlees
A= onbekend
T= / (?)
!
!
Dat verwacht je ook niet
!
) 2 volkorenbolletjes, 1 met sellerie en andere helft kaas, 1 met komkommer en roomkaas
Mocca schreef:O: 3 crackers en eierkoekje met dun boter en hagelslag
T: wat druiven
L: 1 boterham (worst), 1 sneetje krentenbrood, 1 plakje ontbijtkoek
T: bak joghurt, aardbeitjes
A: wafels (met jam/poedersuiker)
T: -

).
Heb me echt zo vol gevreten met soesjes, chips, taart, drank, spekjes, rozijntjes enz... Had er gewoon buikpijn van!
En uhm... zo ongeveer geen beweging.

Als je bedenkt dat 2000 gemiddeld is. Het zijn idd veel ongezonde dingen, maar goed.

Mocca schreef:
Nienke klinkt leuk! Foto?
Heeft iemand ervaring met goede creme´s
)
Het lijkt mij namelijk wel fijn om af en toe de resultaten met andere mensen te kunnen delen. En elkaar aan te moedigen als 't even wat tegen zit.