Ik had gister ook gewoon allemaal fruit door elkaar gegooid en toen in de blender. Een halve banaan (het was een hele, maar op de helft zaten vieze plekjes dus dat heb ik weggegooid) 2 appels een zespri aardbeien Maar heb daarna nog meer gegeten want was niet echt genoeg
roggebroodjes met roomboter 1 ei 4 speltbrood met tappenade en vegatarische leverpastei handje pecannoten aardappelen met rode kool en een halve biefstuk met een beetje ketchup trosje druiven en chips totaal 1861 kcal.
morgen gaan we een weekendje naar Duitsland waar we lekker gaan mountainbiken (als het weer het toelaat).
Ik zal mijn eetschema eens plaatsen. Overigens heb ik hem wel zelf opgesteld, ik heb wel een dieet van de dieetiste liggen maar daar heb ik elke keer honger mee (te grote periode tussen lunch en diner denk ik)
8:00 ontbijt: yoghurt met muesli of 2 boterhammen
10:00 tussendoor: 1 boterham
12:00 lunch: 2 boterhammen
14:00 tussendoor: fruit
16:00 tussendoor: 1 boterham of ontbijtkoek of 3 cracottes (droog)
Zoals je ziet eet ik dus om de 2 uur iets. Wat ik denk eet lijkt misschien weinig, maar het is dus gewoon eht verspeide van wat ik normaal in 3 porties zou eten . Mijn boterhammen zijn overigens altijd volkoren en beleg is meestal filet americain, maar dat wil nog wel eens wisselen naar 20+ kaas oid . Diner is maar een voorbeeld diner, soms heb ik natuurlijk een broodmaaltijd, een soepdag oid (moet gewoon met de pot mee eten 's avonds) en vaak neem ik tussendoor nog een beker optimel drink bij een boterham. Misschien ook leuk om te weten, ik eet en drink totaal geen suiker (of tenminste, bijna niet, alleen in mijn plakje ontbijtkoek zit wat suiker, maar ik neme ook niet altijd ontbijtkoek)
Ga eerst even verder uitpakken, maar ik moest natuurlijk de digitale foto's even bekijken. Straks zal ik het topic even bijlezen, jeetje wat is er al weer veel bij.
Vandaag gegeten: O: magere yoghurt met cornflakes. T: wasa sandwich ofzo met kaas en tomaat smaak ertussen (van het tankstation was die ) L: 2 bruine broodjes, 1 met pindakaas, 1 met appelstroop T: pakje evergreen en denk zometeen nog een appel.
We hebben flink gelopen vandaag met school, we gingen naar de stad (15 min heen en 15 min terug) en daarnaast nog anderhalf uur in de stad gelopen, heb super zere voeten! Maar ja daar kreeg ik wel beetje honger van eerlijk gezegd.
Mmm ik heb vandaag ook eens geprobeerd overdag veel te eten en dan ga ik vanavond weinig eten. Ik heb nu zo'n 500/600 Kcal op en helemaal geen honger meer voor het avondeten, geen succes dus bij mij want het avondeten vind ik de lekkerste maaltijd en daar wil ik wel van kunnen genieten, en als ik geen honger heb smaakt het eten me niet zo lekker
ja in totaal, maar daar komt nog avondeten bij en meestal savonds nog wat lekkers (vandaag dus niet). Meestal eet ik zo'n 300 voor het avondeten maar ik sta dan ook redelijk laat op (half 11) nu in de vakantie. Ik vind zowiezo dat jullie allemaal super veel eten als je ziet hoe weinig hier thuis gegeten wordt! Gewoon smorgens boterhammetjes, smiddags nog 1 en wat fruit ofzo. en mn vader eet gerust de hele dag niks alleen avondeten en savonds/snachts wat worst ofzo
Ik had op mijn vorige werk een collega en die at de hele dag niks alleen avondeten.
Je zou denken dat ze slank zou zijn maar dat was dus niet zo, ze was behoorlijk aan de zware kant. Het lijkt me ook niet gezond om de hele dag niks te eten.
Het wordt zilvervliesrijst met witte vis, sperziebonen, wortel, tauge, paprika, prei en sojasaus
Net ook zilvervliesrijst, met witte vis en sperziebonen gegeten Met casavechipjes, pindasaus, gebakken uitjes (zitten daar nou veel cal. in?) en uitjes en vanalles. Was lekker, vooral de vis
Pfffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff Ik heb net even een halfuurtje hardgelopen. Bevalt me best, in het donker Meestal doe ik het 's ochtends op de nuchtere maag, dat rent lekkerder. Maargoed, net een etentje gehad met mijn ouders en daarna had ik drastische maatregelen nodig
Ik heb vandaag: ochtend: Kom Brinta met handje noten tussendoor: magere yoghurt, peer, nectarine en sinasappelsap in de blender lunch: twee volkoren crackers met pindakaas, twee eieren-omelet, een capuccino avond: kip met dragon-cognacsaus, mediteranne rijst, sperziebonen, twee stukjes stokbrood met bruchetta en olijfolie en toe een stuk brie met bladerdeeg en cranberrycompote.
Vanmorgen een uur fullbody krachttraining gedaan, nadruk op de benen (pfffffffffff) en een half uur gefietst. En lekker in de sauna gezeten.
Ik denk dat ik morgen mijn vetpercentage op laat meten en mijn trainingschema even laat doorkijken. Dat percentage zal wel gestegen zijn na mijn dorpsfeesten , maargoed, dat ik wel weer te overkomen na even hard werken