Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
phormicola schreef:O: 1 digestive (in bed), mok Special K met magere melk, 1 appelflap, 2 mokken sinaasappelthee en nog een digestive
Sonja_vR schreef:twee sneetjes allinson volkoren met heks'nkaasbaby wants junkfood...i say give it what it wants![]()
ontbijtje : havermout met rijstmelk, appel, rozijnen en lijnzaad met een flinke snuf kaneel en twee zachtgekookte eitjes.
avondeten: een soort van chili met kip en borlottibonen (want daar had ik zin in ), en zoete aardappel en pastinaak uit de oven
tussendoor strakjes nog een banaan,een mineaola en een handje walnoten.
ChantalSmook schreef:Leen sorry, dacht dat je pas zo laat wilde gaan slapen omdat je zo laat gegeten had, maar het was juist moeilijk om niets te kunnen eten terwijl je wel zo lang wakker moet blijven![]()
Hou je de dag een beetje vol met die paar uur slaap? Wel balen dat het zo in een circkel werkt voor je. Ik hoop dat het snel zal gaan werken..
mandy358 schreef:Het is ing wel een eye opener dat ik gewoon zonder moeite eens even wat meer kan eten!
En dit verklaard misschien ook wel de eetbuien
ChantalSmook schreef:Many een vijzel is een goed idee! Maar eens kijken daarvoor![]()
Doei, doe rustig aan. Beter schap!
Citaat:Jeetje Judith, hoe komt het? Te ver gegaan bij het sporten of is je rug een gevoelig punt?