Heb je een vijzel? Daarmee kun je de zaadjes kapot stampen. Je kunt ook proberen ze even in de blender/keukenmachine te doen. Niet te lang malen, dan krijg je lijnzaadmeel. Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Heb je een vijzel? Daarmee kun je de zaadjes kapot stampen. Je kunt ook proberen ze even in de blender/keukenmachine te doen. Niet te lang malen, dan krijg je lijnzaadmeel.
Ben zo benieuwd!
Mag je hem nog herkansen?
Chinees is best lekker op zijn tijd trouwens
Hoe reageer je op een glas melk?
Smaken ze naar echte cupcakes?
Ik heb altijd het gevoel dat ik maar een beetje op mijn luie kont zit te bokken tijdens vakanties, maar volgens valtaf verbrand ik nog best veel, dus ik zal maar braaf luisteren. Er zijn ergere dingen
phormicola schreef:O: 1 digestive (in bed), mok Special K met magere melk, 1 appelflap, 2 mokken sinaasappelthee en nog een digestive
Ik had vrijstellingen en daardoor maar drie examens, die ook nog eens vroeg in de periode vielen. Ik moet wel bijna aan mijn 2e thesis beginnen, maar goed, misschien dat ik daar morgen eens met halve dagen aan begin te werken.
Ga ik een half uur een boek zitten lezen, word ik alweer nerveus.
Er is niets mis met stil zitten en onthou dat je lichaam niet goed vet kan verliezen als je altijd maar aan het sporten en in de weer bent. Tijdens de rust gebeurd de magie

Sonja_vR schreef:twee sneetjes allinson volkoren met heks'nkaasbaby wants junkfood...i say give it what it wants![]()
ontbijtje : havermout met rijstmelk, appel, rozijnen en lijnzaad met een flinke snuf kaneel en twee zachtgekookte eitjes.
avondeten: een soort van chili met kip en borlottibonen (want daar had ik zin in ), en zoete aardappel en pastinaak uit de oven
tussendoor strakjes nog een banaan,een mineaola en een handje walnoten.

Dat scheelt echt enorm. Maar ik schrik er niet van dat je maar op 1660 kcal uitkomt, want jouw lijstjes zijn altijd voorbeeldig netjes maar wel aan de magere kant.

ChantalSmook schreef:Leen sorry, dacht dat je pas zo laat wilde gaan slapen omdat je zo laat gegeten had, maar het was juist moeilijk om niets te kunnen eten terwijl je wel zo lang wakker moet blijven![]()
Hou je de dag een beetje vol met die paar uur slaap? Wel balen dat het zo in een circkel werkt voor je. Ik hoop dat het snel zal gaan werken..
mandy358 schreef:Het is ing wel een eye opener dat ik gewoon zonder moeite eens even wat meer kan eten!
En dit verklaard misschien ook wel de eetbuien

maar als je nu al wel verbetering merkt aan hoe je slaapt , dan is het denk wel beter vol te houden als dat je nog niets aan verbetering had gezien
ChantalSmook schreef:Many een vijzel is een goed idee! Maar eens kijken daarvoor![]()
Doei, doe rustig aan. Beter schap!
Citaat:Jeetje Judith, hoe komt het? Te ver gegaan bij het sporten of is je rug een gevoelig punt?