Gisteren maar soep met brood gedaan, wel de sausijzen gebakken dus die gaan de diepvries in, en vandaag bami
Gisteren uiteten bij de Drie gezusters. Had gegrilde kipfilet met pesto, chorizo en mozzarella, salade en gebakken aardappelsVandaag de overheerlijke vis-preischotel maken...
Hihi ik pas wel in de trend vandaag. Gebakken aardappeltjes met doperwtjes en worteltjes en een gehakt cordon bleu
Heeft iemand hier toevallig ervaring met de winterpasta met chorizo uit de Allerhande? Die wil ik maandag misschien voor m'n ouders gaan maken.
Ik ga voor het eerst in me leven gnocchi eten, wel kant en klaar omdat ik geen tijd heb om het zelf te maken. Daarbij een tomatensaus met mozarella, verse basilicum en geroosterde paprika. (En toevallig alweer vegetarisch, ik ga hard deze week. ^^)
Gisteren en eergisteren pasta op bij iemand anders en vandaag broccoli, spinazie, gebakken aardappeltjes met kip
Wraps gevuld met gekruid gehakt, paprika & ui en dan na het vullen nog even met veel geraspte kaas in de oven