Ik heb daarnet fijn 1.5 uur getennist!
Ging goed.Zo lekker mijn bed in.
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Ging goed.Loveable schreef:Maethoriel: Hoe doe je dat dan? Hardlopen met je paard? Aan een halster mee laten lopen de hele tijd?
Ik doe nu nog intervaltrainingen, dus 2/3/4 minuten hardlopen en vervolgens 2/3/4 minuten wandelen. Paarden staan bij natuurgebied met mooie vlakke asfaltwegen, ideaal
Beide dames zijn heel prettige handpaarden en passen hun draftempo aan mijn tempo aan, heb hardlopen nog nooit zo leuk gevonden
Ga maar ff een lolly pakken Nienke_ schreef:Bastognekoeken bevatten maar 63 kcal. per stuk. Handig te weten en lekker!
benangelique schreef:t: half zakje koekkruimels
Dát is lang geleden! Is maar goed dat ik nooit meer op de markt kom! ladyjoy schreef:Oooh.. koekkruimels? Of zo'n zakje met stroopwafelkruimels?? Mét extra stroop! Mjammie!!

Nienke_ schreef:Bastognekoeken bevatten maar 63 kcal. per stuk. Handig te weten en lekker!
Wind schreef:

Myra schreef:O: halfvolle melk + kellog's flakes, 1 geschilde appel
25 min fietsen
T: 2 appels
L: 3 vb (2x becel; 1x kaas; 1x fricandeau)
25 min fietsen
T: magere melk, stukje rabarbertaart, 2 vb + hagelslag
T: heel klein puntje hazelnoot taart
A: aardappels, vanesse, brocoli + kaas, klein beetje bobotie
T: stukje rabarbertaart, 2 vb + hagelslag

Myra schreef:O: magere melk + 20g brinta
25 min fietsen
T: appel
L: 2 vb + becel + kaas, radijsjes
T: radijsjes
T: magere melk
25 min fietsen, 10 min fietsen, 1.5 uur fitness
A: pasta, saus, champignons
T: ?
Chubby schreef:O. 2 bb 20+ smeerkaas, kom thee met zoetje
T. 250 gr worteltjes
L. 2 bb 20+ smeerkaas, glas halfvolle melk
T. Bosche koek, 3 glazen spa citron
T. amuse, glas cola light
D.zie hieronder
T. lolly
*Carpaccio van runderhaas met spekjes, oude kaas en aceto balsamicostroop
*Rose gebraden kalfshaas met sukkade van kalf en truffelsaus (en asperges en boontjes)
*Grand dessert ‘Maurick’ (heul slecht: verschillende kleine taartjes en pudding, bolletje ijs)
Ondertussen zit mijn grote afleiding (mysterieuze, mooie meneer) in de USA... Niet dat ik tijd heb voor een praatje met hem. Ren de hele dag van hier naar daar en weer terug. Ik ga zo beginnen aan een inspectieronde, na eerst nog een overleg met het secretariaat. De waslijst met dingen die niet in orde zijn wordt steeds langer. Volgende week wordt een ramp, iedereen zal bij mij komen zeuren over wat er niet goed is. Ik klink nu heel negatief, maar het gaat beter dan dat ik verwacht had dat het zou gaan. Alles loopt, alles komt goed. Ik werk me uit de naad, maar dat geeft niet.
Annetje schreef:Planning van vandaag:
o: brinta met soyamelk
t: /
l: 4x boterham met appelstroop
t: evergreen
d: 1/2 maaltijdsalade grieks, broodje met sla en linesse, evergreen
t: stukje boterkoek,appel
Beweging: hardlopen (iets van 20 min.) en paardrijden
Myra schreef:Myra schreef:O: magere melk + 20g brinta
25 min fietsen
L: 2 vb + becel + kaas, radijsjes
T: radijsjes
T: magere melk
25 min fietsen, 10 min fietsen, 1.5 uur fitness
A: pasta, saus, champignons
T: ?
Volgens mij echt niet te weinig..
)
(en vanaf hier gaat mijn leven beteren!!)denice schreef:O: 1 BB en 2 volkoren beschuijtes hagelslag (ik was bij mijn vriend, alleen dat had hij)
T: 4 chocokoekjes(en vanaf hier gaat mijn leven beteren!!)
L: 3 BB smeerkaas 20+, een appel
T: water, fruit
L: groente, vlees aardappels
! En zeker met zo'n druk sportschema als jij hebt, zou je veel meer (gezond) mogen eten! Anders is de kans groot dat je gaat snacken omdat je lichaam schreeuwt om aanvulling.